Morötterna finns på den kurviga vägen mellan Bruket utanför Eldsberga och Simlångsdalen, halvvägs ungefär
Jaha inte mycket annat o göra än att lossa mitt slip on och ut och prova den sträckan
jag fick väja och krypa ihop för att inte få rötterna i plytet...
Såg att det var dags för Actionpics bandagar på Gotland, några från stan som ska dit? Lite segt att åka dit solo. Gixxern borde ju vara klar till dess...
Är det ngn här som jobbar på JULA som kan fixa feta rabatter? Behöver köpa verktyg...
Vad behöver du för verktyg?
Vad behöver du för verktyg?
Vi säljer kamasa, ampro på jobbet. Tänkte jag kunde fixa nåt bra pris. Är tyvärr inte lönt då jag upptäckte att Jula köpt in nåt gammalt överblivet lager. Deras pris på 138 delars satsen är för bra.Kan du fixa rabatt? Vore ju kanon isf
Vi säljer kamasa, ampro på jobbet. Tänkte jag kunde fixa nåt bra pris. Är tyvärr inte lönt då jag upptäckte att Jula köpt in nåt gammalt överblivet lager. Deras pris på 138 delars satsen är för bra.
Såg att det var dags för Actionpics bandagar på Gotland, några från stan som ska dit? Lite segt att åka dit solo. Gixxern borde ju vara klar till dess...
Fick du plats på ringen å vilken helg isf?
Såg att det bara finns platser kvar första helgen. Är sugen, och försöker bearbeta en jobbarpolare på att hänga med, han har dock aldrig kört bana innan...men det kan ju passa bra då, det bara finns platser i långsam grupp kvar. Vilken helg ska du dit då?
körning idag klockan 13,30 på slottsparkeringen..
e 3 st än så länge...hoppas på fler
kanske e sista rundan för i år
körning idag klockan 13,30 på slottsparkeringen..
e 3 st än så länge...hoppas på fler
kanske e sista rundan för i år
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha