Halmstad

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
Jaha inte mycket annat o göra än att lossa mitt slip on och ut och prova den sträckan :arsele

Tror nog man har ett bättre skydd från morötterna i wheelie position då kan man ju parera dem med framdäcket istället för hjälmen :D

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Jaha inte mycket annat o göra än att lossa mitt slip on och ut och prova den sträckan :arsele

Slipon...?!!? Vad är det för något?
Jag kör med avgassystem enligt bilden, och just på aktuell sträcka kom jag/vi i ca 140-150 blås på motorbroms med eldslågor vilt urskjutande åt just det håll hästarna/tanten var, hästarna sprang för livet och tanten sprang ut i gatan, jag fick väja och krypa ihop för att inte få rötterna i plytet...:D

Bifogat

• tant.JPG
    tant.JPG
    114.9 KB · Visningar: 88

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yamaha R6 -01
idag drar vi i "Die Hard" ut på vår sista runda för säsongen :) kanske lite galet med tanke på att det just nu är en minusgrad ute och frost.. men vid två så startas våra motorer för antagligen sista gången i år. Men det är snart vår igen! Blir ju ändå aldrig vinter i detta jävla landet. :D

gearhead

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
Blitz-liter
Såg att det var dags för Actionpics bandagar på Gotland, några från stan som ska dit? Lite segt att åka dit solo. Gixxern borde ju vara klar till dess...:tummenupp

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
Jo, jag ska dit om man lyckas få en bokning.

Är det ngn här som jobbar på JULA som kan fixa feta rabatter? :) Behöver köpa verktyg...

Såg att det var dags för Actionpics bandagar på Gotland, några från stan som ska dit? Lite segt att åka dit solo. Gixxern borde ju vara klar till dess...:tummenupp

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vi säljer kamasa, ampro på jobbet. Tänkte jag kunde fixa nåt bra pris. Är tyvärr inte lönt då jag upptäckte att Jula köpt in nåt gammalt överblivet lager. Deras pris på 138 delars satsen är för bra.

Ah, ok. Tack ändå :tummenupp

gearhead

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
Blitz-liter
Fick du plats på ringen å vilken helg isf?

Såg att det bara finns platser kvar första helgen. Är sugen, och försöker bearbeta en jobbarpolare på att hänga med, han har dock aldrig kört bana innan...men det kan ju passa bra då, det bara finns platser i långsam grupp kvar. Vilken helg ska du dit då?

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Andra helgen. Helt sjukt va snabbt platserna försvann! licensgruppen var full på mindre än en minut... Står som 1'a på reservlistan, så d borde lösa sig.

Såg att det bara finns platser kvar första helgen. Är sugen, och försöker bearbeta en jobbarpolare på att hänga med, han har dock aldrig kört bana innan...men det kan ju passa bra då, det bara finns platser i långsam grupp kvar. Vilken helg ska du dit då?

ladde_79

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2007
Hoj
Ktm 990 adventure , ktm 400
körning idag klockan 13,30 på slottsparkeringen..
e 3 st än så länge...hoppas på fler
kanske e sista rundan för i år

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)

:tummenupp Jag e på men det visste du ju redan - dock hoppas jag inte det är sista rundan för i år :näsblod vi är ju inte ens i November ännu :arsele

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge

Missade det. Jag var ute med hojen i 5 minuter idag! Uppehåll när jag gick till garaget för att hämta hojen, och duggregn när jag skulle köra iväg... :huvet Skit också. Tänkte att det kanske var upphåll på andra sidan Eurostop, men det var det inte. Förresten, helvete vad det spinner med kall asfalt, några vattendroppar och lite laddtryck :D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0