SuzukiLover
Ny medlem
[YOUTUBE-ID]FxbHyEIkgdU&NR=1[/YOUTUBE-ID]
Last edited:
Javisst, med 160hk är det ju inga som helst problem! Då kan du lätt vrida rullen i botten Gör det i lösgrus några gånger, då försvinner den hala hinnan på däcken mycket fortare!Jepp. Jag får inte glömma bort att switcha till läge C (våtkörning) före jag åker iväg första gången. Sedan måste jag bara vara extremt försiktig med gasen och undvika luta med hojen så som han gjorde i videon...
Att jag inte tänkte på det Burnouter är ju det optimala för att få bort det hala från framhjuleteller så kan du ta med lite sandpapper och pappra ner det översta lagret på gummit så att hinnan försvinner alternativt göra en burnout innan du drar.
Att jag inte tänkte på det Burnouter är ju det optimala för att få bort det hala från framhjulet
En liten korrigering, den har 185 hk - 190 hk, så jag måste bara hitta en tillräckligt hal yta...
Han syftar nog på hur mycket effekt den har på bakhjulet, och orginal ligger dem runt 160-165hk ut på bakhjulet
Men ja trodde ju... Well, good enough!
hehe 185-190hk i motorn mjo, men de tappar effekt på vägen till bakhjulen, men 160-165 på bakhjulet är gott om effekt, mer än va många ens kan använda fullt ut..
Det gäller att få upp värmen i däcken utan att det alstras alltför mycket värme i cylindrarna, vill inte förstöra motorn p.g.a. för dåliga/hala däck.
Däckglans på fel ställe kanske?
Precis... Det blir att åka toksakta i början och i läge C, då borde det gå, annars tänker jag kräva det på garanti ifall att den är mindre hanterbar än så... Det gäller att få upp värmen i däcken utan att det alstras alltför mycket värme i cylindrarna, vill inte förstöra motorn p.g.a. för dåliga/hala däck.
Om du känner dig osäker så kan vi byta hoj rakt av.Precis... Det blir att åka toksakta i början och i läge C, då borde det gå, annars tänker jag kräva det på garanti ifall att den är mindre hanterbar än så... Det gäller att få upp värmen i däcken utan att det alstras alltför mycket värme i cylindrarna, vill inte förstöra motorn p.g.a. för dåliga/hala däck.
Precis... Det blir att åka toksakta i början och i läge C, då borde det gå, annars tänker jag kräva det på garanti ifall att den är mindre hanterbar än så... Det gäller att få upp värmen i däcken utan att det alstras alltför mycket värme i cylindrarna, vill inte förstöra motorn p.g.a. för dåliga/hala däck.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |