Ja men det är fortfarande inte ens nästan svårt. Vilken idiot som helst som försökte på gymnasiet kommer in......
Inte? Jag trodde det var jättesvårt. Finns det mycket som är svårare att komma in på?
Ja men det är fortfarande inte ens nästan svårt. Vilken idiot som helst som försökte på gymnasiet kommer in......
Inte? Jag trodde det var jättesvårt. Finns det mycket som är svårare att komma in på?
Ap Ap!
Säg nu inte att det inte är rikemansbarn som går på HHS!
Långhåriga pomaderade med bakåtkammat a´la finansminister, eller kotlettfrilla. OFTA oxå en klubblazer med broderat märke av tillräckligt snobbigt snitt (säsongsanpassat).
Så jodå, nog har de taxeringskalendern som antagningsparameter, för att se vad pappa tjänar (och ev kan sponsra med).
Det brukar krävas 20,0 från gymnasiet men det räcker med 1,6-1,7 på högskoleprovet och då är läkare/tandläkare/veterinär/jurist (vissa lärosäten) samt några tekniska utbildningar svårare att komma in på.
Fast den där nazistiske mördaren kom ju in på läkarlinjen mha lite självstudier i kriminalvårdens regi
Fast den där nazistiske mördaren kom ju in på läkarlinjen mha lite självstudier i kriminalvårdens regi
Vem då?
Jackie Arklöv?
Hampus Hellekant hette han väl. Men Jackie kanske också intresserat sig för läkekonsten
Jag har en känsla av att Arklöv inte är den typen av människa som prickar in 1,9 på högskoleprovet...
Hanterkare är trevliga.
Hampus Hellekant hette han väl. Men Jackie kanske också intresserat sig för läkekonsten
Bud Fox: This is really a nice club, Mr. Gekko.Just Handelshögskolan var ett urbota dåligt exempel då det är en av få skolor med verklighetsanknytning i skolan i och med deras band till näringslivet, som i praktiken styr både antagning gissar jag och utbud i viss mån. Tror heller inte de får några skattepengar då de får Wallenbergmiljoner som i sin tur skördar de bästa talangerna till svenskt näringsliv.
Kommunistställen likt Stockholms Universitet däremot, det är en riktig plantskola för VPK det.
Undrar vem som tipsade KI om hans verkliga identitet?Tack och lov så sparkades han ut....
Han hade ju skrivit 1,9 på HP så han hade kommit in på alla utbildningar.
Undrar vem som tipsade KI om hans verkliga identitet?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|