Mikael Cagiva
Ja, jävlar!
Arctic#1 skrev:...ni vet sidan efter det står at man ska byta bensin varje 20 mil......
Jag visste att det var något jag glömt
Kan man göra nu i efterhand eller är det lika bra att byta hela motorn med detsamma?
Arctic#1 skrev:...ni vet sidan efter det står at man ska byta bensin varje 20 mil......
aRd skrev:När jag bytte till min nya hoj så fick jag den nästan 2000 spänn billigare bara för att killen jag köpte den av inte kunde visa i serviceboken varifrån luften i däcken kommer! :kocko
Man vågar juh inte köra med vilken skit som helst!
Jag köper min luft från ett företag som hämtar sin luft på ca: 10.000 meters höjd.
Ni kanske har råkat ut för dem, det är de som har orsakat luftgroparna när man flyger!! De lämnar 10 års garanti på sin luft.
Ni kan köpa luft på deras hemsida www.tireair.com .
addegbg skrev:Sicken sjuk tråd! :kocko
aRd skrev:När jag bytte till min nya hoj så fick jag den nästan 2000 spänn billigare bara för att killen jag köpte den av inte kunde visa i serviceboken varifrån luften i däcken kommer! :kocko
Man vågar juh inte köra med vilken skit som helst!
Jag köper min luft från ett företag som hämtar sin luft på ca: 10.000 meters höjd.
Ni kanske har råkat ut för dem, det är de som har orsakat luftgroparna när man flyger!! De lämnar 10 års garanti på sin luft.
Heda skrev:...Tänk va smart om man kunde flytta den platta delen av däcket så den delen alltid var närmast styrkronan tex, då skulle man kunna köra hojen fast man hade punka för att mot asfalten var det ju luft
Du kommer att vakna upp med en chock en vacker dag, hojen vägrar starta för den vill inte åka omkring och skämmas med för gammal luft.Wilson skrev:Hmm
Jag har haft punka en gång, d e nog enda gången jag bytt luft
RWD skrev:Finns redan, du fyller däcket med tung luft. Den är lite dyrare än vanlig motorcykelluft men ack så mycket bättre. Det tunga luften lägger sig i botten och du märker knappt om du får punktering.
gamle svarten skrev:men vad händer då vid lite sportigare körning? kommer inte den sk "tunga luften" att öka på gyroeffekten vid hård kurvtagning? nä, ja tror inte ett skit på det där,passar nog för en kråmpråm istället.
aRd skrev:Man vågar juh inte köra med vilken skit som helst!
Ghost skrev:AMEH!!!
Företaget är baserat enbart i Tyskland & utför tester som ingen tidigare har sett på den här sidan Atlanten.
Hur kan dom då ha utförts över huvud taget??? :kocko
Pejo skrev:Haha, skratta du, när jag blir miljonär på den "roteranade däcksbulan som alltid är uppåt" så slutar du nog flabba . Fast det kanske är lika troligt som att en busa drar en SP250 på anderstorp...
Macho Woman skrev:Företaget Pimp Designs har tagit fram nya idéer för att göra hojarna mer personliga. Deras senaste fantastiska produkt, som förväntas slå igenom stort på marknaden är färgad och doftande luft. Finns bl.a. i följande varianter, som naturligtvis kommer att göra att de flesta motorcykelägarna kommer att vilja byta luft betydligt oftare:
Röd med köttdoft (enligt tillverkaren som oset från en halvstekt pepparbiff)
Svart (som ju matchar däcksfärgen på ett utsökt sätt) med doft av svettig hårdrockare
Beige med doft av bibliotek
UrbanTiger skrev:För er i Göteborg kan jag rekomendera luft från "Väder-Annikas" luftpump ute vid Arken. Rejält tryck som räcker länge. Eller som snubben sa: -En börnis ska inte lukta tårta. Luktar det här tårta... Pssst............
Ingen replicaluft för mig tack.UrbanTiger skrev:För er i Göteborg kan jag rekomendera luft från "Väder-Annikas" luftpump ute vid Arken. Rejält tryck som räcker länge. Eller som snubben sa: -En börnis ska inte lukta tårta. Luktar det här tårta... Pssst............
Försöker du påskina att det bara är DU som har förståndet kvar eller??Davve84 skrev:Jag Tror att alla behöver en Bra Vår Nu annars kommer alla att tappa förståndet!!!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|