gismo skrev:tappa min packning. såg i backspegelen hur en lastbil med släp körde över den med alla hjulen. saknade inget kände mig bara friare.
don_tomazo skrev:Jag tappade ett par kalsonger i 285 km/h när jag skulle på bortamatch efter en onsdagskörning. Ryggsäcken blåste upp.
gismo skrev:tappa min packning. såg i backspegelen hur en lastbil med släp körde över den med alla hjulen. saknade inget kände mig bara friare.
pidda skrev:Har något ramlat av från din hoj i farten någon gång?
Vad har det i så fall varit?
Anledningen att jag frågar är att jag upptäckt att stödet på min hoj har en tendens att vibrera loss. Jag upptäcker det alltid innan det lossnar helt för vinkeln på hojen blir onormal när jag skall använda stödet.
Det kan vara bra att höra vad ni andra har för erfarenheter av detta så man kan hålla ett extra öga på vissa specifika skruvar.
Showtime skrev:har inte tappat ngt från hoj.. Men ja tappade en backspegel på motorväg när ja låna farsans tjänstebil..
Ukiwaza skrev:Hade du dom på när du körde 285 km/h med din GSX400a
säker att det var i just 285km/h...don_tomazo skrev:Jag tappade ett par kalsonger i 285 km/h när jag skulle på bortamatch efter en onsdagskörning. Ryggsäcken blåste upp.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari