Har fått en känsla av att det kanske rör sig om en stulen motorcykel... Den tidigare ägarens dåvarande flickvän kände inte ens till att han ägde en motorcykel, vilket låter konstigt. Likaså trodde hans syster inte ens att han hade MC-körkort. Ja, jag vet inte, men värt att försöka kolla upp i alla fall.
Tack än en gång för alla tips och idéer! Jag grabbar varje halmstrå i detta läge .
TackUnderbart med dina uppdateringar!
Länge sedan det uppdaterades något. Hur har det gått med hojen?Nu ska hojen registreringsbesiktigas och då måste den vara körbar, så det måste ordnas först. Har aldrig haft igång den under alla de år den stått hos mig, så det blir en del att gå igenom. Nu är det dock sommar och jag åker hellre hoj än att stå i ett varmt garage och skruva, så det får dröja till sensommaren. Har lovat den tidigare ägaren att han ska få komma och provköra hojen en sväng när den väl är klar, så lite press har jag på mig ändå . Samtidigt längtar jag själv efter att få komma ut på vägarna och köra den. Det var ju min drömhoj också på den tiden det begav sig.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|