Jag hade min hoj i vardagsrummet hela vintern.
Classy!
Jag hade min hoj i vardagsrummet hela vintern.
Verkligen
Kommer öva på mina framhjulssparkar nu
Classy!
Verkligen, citatet borde legat i "Vad är WT??"-tråden
Är det bara jag som tycker hon skriver precis lika frustrerande och korrekt som SuzukiLover. Håller sig lugn och korrekt oavsett vad folk skriver. Jag har förvisso inte orkat läsa ens 10 % av tråden men men...
Hade människan fungerat normalt ute i verkligheten och ser ok ut behöver man som tjej inte ha kontaktannons i sin profil på ett 99% mansdominerat forum.
Något e skumt!
Ja vi kan ju utgå ifrån att jag är en blåst bimbo med stort bekräftelsebehov. Sedan har jag gråtit mig igenom varje inlägg i denna tråd. Jag är utöver detta en humorlös ragata som försöker ragga mig till ett lyckligare liv på ett hojforum. Men det är jag såklart för feg för att säga därför försöker jag med att skriva idiotiska inlägg på forumet istället. Jag tycker mycket om att sabotera för andra och därför har jag gjort vad jag kunnat för att sabotera folks sömn, datorer och även önskat livet ur två katter.
Och eftersom jag är en sådan elak, dryg och bekräftelsesökande människa är det inte mer än rätt att banka ner mina fötter på jorden igen och dra in sidospår, för att komplettera helhetsbilden.
Hallelulja!
Wow, måste ge mig själv en eloge för att ha läst igenom hela tråden och nu även tänker kommentera den..
Du är inte ensam om att vara här utan varken hoj eller större intresse. För något år sedan besökte jag en SH-fest där det visade sig finnas både en och annan medlem som var reggad bara för att snacka skit. Inte mig emot så länge man vet sin plats och inte kommer med kommentarer man googlat fram bara för att spela viktig.
För egen del så vetefan varför jag är här. Hade någon dum tanke på att en klass 7-hoj med raceställ var en lika stor sexmagnet som gå runt på stan med OCC-brillor o spänna sig i bar överkropp. Kombinationen av de båda borde ha blivit en succé men tydligen inte. Gick tom och skaffade licens men inte hjälpte det heller. Varför ska det vara så svårt att få :ligga? Numera är jag bara bitter och dessutom hatad av de flesta i min närhet, men vafan, jag har min min hoj iaf..
F.ö. så har jag någon form av hatkärlek till Markus, antingen för att han förmodligen har mer pengar än mig eller bara för att han är så jäkla kvicktänkt..
ligga?
Du fick din chans med mig men sumpade det! hade du skött dina kort rätt hade du inte behövt starta denna tråd!
Ja vi kan ju utgå ifrån att jag är en blåst bimbo med stort bekräftelsebehov. Sedan har jag gråtit mig igenom varje inlägg i denna tråd. Jag är utöver detta en humorlös ragata som försöker ragga mig till ett lyckligare liv på ett hojforum. Men det är jag såklart för feg för att säga därför försöker jag med att skriva idiotiska inlägg på forumet istället. Jag tycker mycket om att sabotera för andra och därför har jag gjort vad jag kunnat för att sabotera folks sömn, datorer och även önskat livet ur två katter.
Och eftersom jag är en sådan elak, dryg och bekräftelsesökande människa är det inte mer än rätt att banka ner mina fötter på jorden igen och dra in sidospår, för att komplettera helhetsbilden.
Hallelulja!
Nu låter du inte som SuzukiLover längre
Men, något e ffr skumt...
Om Jag skött mina kort rätt? Spänn fast dig nu va. Jag frågade av den enkla anledningen att jag inte vill vara med på ett forum om man inte kommer kunna debattera utan att få det påpekat för sig att man ju minsann är en "sådan där som inte har hoj".
Har aldrig varit med om något liknande! Trots att jag är medlem på flertalet forum. Man ställer en fråga och skriver lite funderingar kring denna och vips så ska folk försöka dissekera hela ens person. Och så fort man bemöter alla dessa kommentarer så blir man stämplad som bekräftelsesökande etc etc. Helt j-vla sanslöst. Jag förstår inte vinningen/njutningen med att vara taskig eller elak. Bara för att man inte har samma åsikter om något behöver man inte tappa allt vett. Men visst, om det nu är så underbart glädjande och njutningsfullt så är det ju lämpligt att ha den där hojlösa bimbon som slagplank för de drygheter man lagrat.
Jag skrev med ironi!
Jag personligen håller med dig i det du säger! finns för mycket dryga och bittra människor på detta forum. Och jag kan förstå att just du blir utsatt av dem då du både ser bra ut och får mycket uppmärksamhet. Trotts att du "sumpade" (ironi igen) din chans med mig så läser jag dina inlägg precis som vems som helst utan att tänka så mycket på om du har hoj eller inte.
Stanna kvar så kommer du få mer bra erfarenheter, umgängekrets och relationer, det väger faktist mer än de dryga bittra människorna som finns överallt. Du syns och märks, på både gott och ont. men sådana människor som inte klarar av att andra gör det finns överallt. Hellre synas och märkas på ett bra sätt än att inte finnas alls. Betyder bara gott tycker jag!
Nä måste nog sova nu för jag börjar svamla lite väl konstigt.
Din fråga intygar att du är en idiot som faktiskt inte begriper att jag är äldre än 8 år, eller så hittar du bara de mest självklara följdskämten som också är de tråkigaste. Du får själv välja vilken idiot du är.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|