Har man här att göra eller inte?

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
HAHA Skit snack! Det var ju kapten som satt bakom o läste:arsele
Sluta va en sån toffel nu. Sett dom på plats.

Risken att bli bannad, men främst för att jag inte har något motvapen mot Blend rökande förorts-trash med plåster på skärbrädan. Deras argumentationsteknik har påfallande många gånger visat sig bestå av inlägg i stil med,

- Men gud va du är taskig :gråta
- Du är inte välkommen i den här tråden
- Jag ser inte alls ut som en man

Hur bemöter man sånt? Be om ursäkt? :3freak Ge mig immunitet här på SH så ska jag gå loss på riktigt istället :hihi

Har du druckit?:va

Det beror väll på byststorleken?:tuttar

Du får men än gärna hänga här för mej! Det viktiga är väl vad du skriver :)

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Keffe, är det en hoj?
Hayabusan är i alla fall ett jävla vrak, Triumph Rocket med kåpor typ, fast äldre konstruktion.

:tunn-is :gnissla

Keffe är moppen som du refererar till i tidigare inlägg och jag tycker att det är riktigt schysst av killen att låna mig en hoj så att jag kan ta körkort. Sen om du tycker att det är en moppe, vad har det med någonting att göra egentligen? Vaknat på fel sida i år eller? :tungan

Tur att smaken är som baken då. :arsele

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Keffe är moppen som du refererar till i tidigare inlägg och jag tycker att det är riktigt schysst av killen att låna mig en hoj så att jag kan ta körkort. Sen om du tycker att det är en moppe, vad har det med någonting att göra egentligen? Vaknat på fel sida i år eller? :tungan

Tur att smaken är som baken då. :arsele

Aldrig hört talas om den modellen, Keffe.
Låter hyggligt, vad är det för grundlurad en, trodde du var lesbian?

Markus vaknar inte på fel sida - Markus är fel sida
(Gammalt OT-ordspråk)

Smagatusk

Guest

Din fråga intygar att du är en idiot som faktiskt inte begriper att jag är äldre än 8 år, eller så hittar du bara de mest självklara följdskämten som också är de tråkigaste. Du får själv välja vilken idiot du är.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Ännu ett bevis på att MissHelly är bra på att skriva! :) Hon verkar inte sakna beundrare där, med tanke på antalet gästboksinlägg (kan inte läsa dem för medlem på Spraydate är jag inte och har inga planer på det). Hon verkar dock ganska kräsen. :hihi Men det ska man ju vara i och för sig.

Ja, tyckte jag kände igen na... Hängde där för ett par år sen... Och jag gissade att hon var kvar där när jag såg denna tråden... Och ja, det verkar viktigt för en del tjejer där inne att ha så många gästboksinlägg som möjligt, utan att radera... En typ av bekräftelse gissar jag...

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ja, tyckte jag kände igen na... Hängde där för ett par år sen... Och jag gissade att hon var kvar där när jag såg denna tråden... Och ja, det verkar viktigt för en del tjejer där inne att ha så många gästboksinlägg som möjligt, utan att radera... En typ av bekräftelse gissar jag...

Kan säkert vara så. Ungefär som att ha flest kompisar på Facebook. Flest kompisar vinner.

Last edited:

Mäki1

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Hoj
Suzuki SV1000S -04. Kawasaki ER6F -07
Alltså....finns det inte regler för vem som "får" regga sig på detta forum?
Börjar ju spåra ur lite smått....

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Och inte ett pip om att hon ÄLSKAR att åka hoj, eller att hon verkligen verkligen är jätttttte hojintresserad. :rolleyes:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Det som den här tråden och profilen på SD bekräftar är ett bekräftelsebehov... hon har ju uppenbarligen lyckats.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Kan säkert vara så. Ungefär som att ha flest kompisar på Facebook. Flest kompisar vinner.

Var det ett bra ställe då, det där Spraydate?

Visst finns det trevliga o goa tjejer där som på Ica eller vart som hellst annars... Man lärde sig ganska fort vilka man inte skulle ödsla tid på... Det finns så många tjejer som verkar beroende av det där och har 10 bollar i luften samtidigt... Eller som bara lever på komplimanger...
Sen så kan man ju undra, om ingen av 1000 pers som skrivit till en, har passat in på kriterierna så tvivlar jag på att någon gör det...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Visst finns det trevliga o goa tjejer där som på Ica eller vart som hellst annars... Man lärde sig ganska fort vilka man inte skulle ödsla tid på... Det finns så många tjejer som verkar beroende av det där och har 10 bollar i luften samtidigt... Eller som bara lever på komplimanger...
Sen så kan man ju undra, om ingen av 1000 pers som skrivit till en, har passat in på kriterierna så tvivlar jag på att någon gör det...

fy va tråkigt det lät! :(

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Och inte ett pip om att hon ÄLSKAR att åka hoj, eller att hon verkligen verkligen är jätttttte hojintresserad. :rolleyes:

Du har en poäng. Om intresset är stort borde det stå något om det i "Det här gör mig varm"-listan. :tummenupp

Men fortfarande så bryr jag mig inte om hon eller andra hojlösa tjejer är här. Ignorefuntionen finns som sagt, men eftersom hon skriver bra lär i alla fall inte jag sätta henne där.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Du har en poäng. Om intresset är stort borde det stå något om det i "Det här gör mig varm"-listan. :tummenupp

Men fortfarande så bryr jag mig inte om hon eller andra hojlösa tjejer är här. Ignorefuntionen finns som sagt, men eftersom hon skriver bra lär i alla fall inte jag sätta henne där.

Varför kämpa så jävla mycket med att JAG VERKLIGEN GILLLLLLLLAR HOJ! Om det nu inte är den egentliga orsaken att vara här? Fine, hon har inte råd. Fine, hon tycker hojar "fina". Men det betyder inte att man har ett genuint intresse och är här för hojandets skull. Är hon här för att hitta dudes så kan hon åtminstånde erkänna det inte sitta och hymla och försöka övertala folk att hon verkligen gillar att åka. Som flera andra påpeka, ja gillar dyra lyxbilar men är inte ägare av någon sådan o hänger inte i ett forum för lyxbilar bara för att jag tycker dom är schnygga!

Kan bara utgå från mig sjlv, men jag umgås mestadels med hojfolk. Jag pratar hoj mer eller mindre med dom flesta. Folk får reda på ett eller annat sätt att jag kör hoj, antingen genom att jag kommer på min hoj eller på något annat sätt. Hemma har jag hojsaker överallt. Jag hade min hoj i vardagsrummet hela vintern. På facebook har ja bilder på min hoj. Osv osv.........

Hon skriver en kontaktannons och berättar om sig sjlv, men nämner inte hoj överhuvudtaget. Varken att hon gillar att åka hoj eller att det intresserar henne för fem ören. :va

Men men, alla är olika och jag orkar inte bry mig. Skiter fullständigt om hon e medlem eller inte, rör mig inte ett piss. Men skriv inte böltrådar och förvänta dig att du bara ska få massa fanmejl.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år