Undrar om det drar till sig brudar som undrar om de är välkomna att babbla smink i metastastråden.
Scrapbooking ska tydligen vara det senaste "giftet" .....
Undrar om det drar till sig brudar som undrar om de är välkomna att babbla smink i metastastråden.
Playstation? Hojåkning? Film? Cheyer? Festa? Fotboll? Alkohol? Ligga? Skidåkning? Fallskärm? Dykning?Finns det något internetforum eller fritidsintresse över hufvud taget som inte känns uppförstorad om man ställer den mot krig och svält menar du?
Jag hade inte råd.
Jag skaffade mig råd. Man kan inte ha allt. Prioriteringar lilla gumman. Man kanske får hoppa över trerättersmiddagen och den där bion varje fredag.
Du anar inte hur lite man kan lägga på mat t.ex.
Kläder finns billigt
Edit: Nu kastar jag ju visserligen sten i glashus eftersom jag inte har bytt upp mig än. Men det beror mest på att jag anser att hojarna inte är värda vad de kostar nu på våren. Lite senare på säsongen blir det dock köp om inte himmlen trillar ner.
Har lite här och var sett antydningar, och upplever mig fått pikar riktade till mig själv också någon gång emllanåt, i stil med att man inte har här att göra. till saken hör såklart att jag tillhör den lilla(?) skara som inte har hojkort eller hoj. Däremot har jag åkt med andra mycket och tycker det är Så kul! Så självklart vill jag i framtiden, när jag får möjlighet, ta hojkort själv. I och med att jag inte har hoj själv och inte står inför ett nära förestående köp av någon så har jag inte fått någon särskilt brinnande intresse för det tekniska i min "hojpassion". Jag älskar att se en schysst hoj, älskar än mer att åka med på en. Men jag har inte utvecklat något större intresse för olika märken, motorer, modeller etc etc.
Men likförbannat älskar jag att åka hoj. Och jag har även trivts väldigt bra i sällskap av hojfolk. Men till saken. Skall man alltså skita i att hänga på SH om man inte har någon hoj eller något hojkort? Har man inget här att göra om man inte kan leva ut sitt intresse till fullo just Nu? Det känns nämligen som att man får lite taggarna utåt ibland just pga detta. Då oavsett vad man skriver i för trådar.
Personligen skriver jag helst om saker jag känner att jag kan någonting om. Medan jag stannar vid att läsa när jag är mer osäker kring mina kunskaper. Jag är övertygad om att när hojkort och hojköp är mer nära i tiden så kommer jag sätta fart i de mcrelaterade forumtrådarna också. Men hittills, i dagsläget, har det stannat vid att stifta fler bekantskaper i hojkretsarna, där jag trivts mycket bra irl, samt att debattera i OT forumet.
Det beror alltså inte på att jag inte gillar att åka hoj, för det gör jag verkligen. Och att jag inte har hoj eller hojkort än har inget med bristande intresse eller ogillande att göra. Men är den allmänna inställningen att man inte har här att göra om man inte Äger hoj och/eller Innehar hojkort? Blir man automatiskt diskvalificerad då? Är man välkommen eller ovälkommen? Måste man påtvinga sig ett mer tekniskt intresse i "förtid" och surra massa i mctrådarna redan nu för att inte bli diskad?
Jag tror faktiskt ärligt talat att ingen hade lagt märke till / brytt sig om att du saknade hoj/hojkort innan du startade tråden.
Så mycket väsen gör du inte av din blotta existens att det kan störa någon (utom möjligtvis dom som ägnar sig åt att läsa i alla tjejers "garage" i hopp om att finna... tja, vad vet jag, bilder kanske?)
Det finns flera här som saknar hoj och flera som övningskör, så ta ut ett körkortstillstånd (det är väl fortfarande gratis) så är du på samma nivå som många andra här.
Hittar du dessutom någon som vill ta ut papper och vara din handledare och kanske till och med övningsköra med dig så är du ju på god väg!
Jag tror faktiskt ärligt talat att ingen hade lagt märke till / brytt sig om att du saknade hoj/hojkort innan du startade tråden.
Så mycket väsen gör du inte av din blotta existens att det kan störa någon (utom möjligtvis dom som ägnar sig åt att läsa i alla tjejers "garage" i hopp om att finna... tja, vad vet jag, bilder kanske?)
Det finns flera här som saknar hoj och flera som övningskör, så ta ut ett körkortstillstånd (det är väl fortfarande gratis) så är du på samma nivå som många andra här.
Hittar du dessutom någon som vill ta ut papper och vara din handledare och kanske till och med övningsköra med dig så är du ju på god väg!
Jag hade inte funderat över frågan om det inte hade antytts något om saken. Vare sig det gäller mig personligen eller rent allmänt. Sedan varken tror eller förväntar jag mig att jag, eller någon annan, kan bli omtyckt av alla. Men det är ju inte samma sak som att man vill slippa, eller undrar om man kommer kunna slippa, onödiga gliringar för att man inte har hoj och/eller hojkort - oavsett vad man skrivit och i vilken tråd.
Att enbart dra in på maten är ju rätt idiotiskt.
Man kan ju jobba lite mer, köp lite mindre nya kläder, res lite mindre m.m.
.
Är mindre nya kläder billigare än större nya kläder?
Om du trivs på forumet, är intresserad av motorcyklar & får ett utbyte, så ska du självklart vara här!
Har du ätit snällpiller? Eller du var ironisk?
Varför kör du något som är mer att betrakta som en moped än en MC när du nu tycker Hayabusa är så bra, är det för att du är tjej?
Jag har ju faktiskt haft indraget körkort 4ggr utan att avregga mig härifrån sh! Vilket svin jag varit under dessa tider, som sabbat för alla som har körkort! Förstår givetvis att jag nu kommer bli livstidsbannad
Herregud...
Kanske för att det är hojen jag övningskör på (våga inte snacka skit om Keffe för då får du leta fram mina pumps från tolvfingertarmen), bara för att jag VILL HA en Koeniggsegg så är det ju inte säkert att det är en sån bil jag kör. Precis som att bara för att du kanske VILL knu**a Angelina Jolie (eller whatever om det är Brad du är ute efter) så kommer det aldrig att hända.
Hayabusan är min drömhoj som du kanske kan läsa, men det är inte för den skull säkert att jag kommer att ha råd till den anytime soon.
Borde inte du ha avreggat dig för typ en vecka sedan Mr Ramsne?
Att du frågar det säger mer om dig än om mig.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|