Har man här att göra eller inte?

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Jag förstår inte vad problemet är. Eftersom den största delen av brudarna som bara hänger på OT-forumet är där bara för att visa pattarna och få bekräftelse från alla manliga medlemar, så spelar det väl ingen roll om dom har körkort eller inte. Sätta in bikinibilder på sig själv tycker inte jag kräver att man äger en hoj

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Det tror jag bestämt att jag redan nämnt. Jag har inte ekonomisk möjlighet. Vare sig för att ta kortet eller köpa hojjen och allt därtill. Jag är student och har mina begränsningar ett tag till. Det är inte "bara att skaffa" allt man vill. Det resonemanget låter som om alla nöjen är gratis och att alla har råd med allt, hela tiden. Tyvärr är det inte så.

Mr WRX vet hur man får råd med allt man vill ha. Bara man kör på lunchlåda och kollar kilopriser noga när man handlar :tummenupp

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Är väl svårt att förbjuda folk från att använda ett internetforum, men ibland, bara ibland, så längtar jag efter en funktion som automagiskt sätter alla hojlösa brudar på ignore...

Något som visade sig i tutlurastråden som helt dog efter ett visst inlägg..:tummenupp

Mr WRX vet hur man får råd med allt man vill ha. Bara man kör på lunchlåda och kollar kilopriser noga när man handlar :tummenupp

...inte köper hairextentions, bolero, återuppfuktande cremer, etc....

Last edited:

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 -08
Du skriver att du är hojintresserad men hänger bara i OT-delen.

Jag hänger också bara i OT-delen.. och jag äger både sporthoj och cross.
Fast det är mestadels för att alla roliga personer börjar bli bannad, och det är mest trötta/bittra inlägg som man får läsa i "mc-relaterade" delen.

Eller om någon stackare tar sig mod och vågar göra en ny tråd för att ställa en fråga, som för några andra är en självklarhet. Då ska denne dumförklaras, såga hans val av mc och häckla och håna så det verkligen tar minst 1 år till innan han vågar ställa en ny fråga.

Sånt skit blir man fan bra less på.

För att återgå till TS fråga.. Jag tycker att du mer än gärna ska stanna kvar! Kanske lyser upp lite i den bittra stämningen som ibland/oftast är här. :)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag ville bara säga att jag läste ditt inlägg, Henrik. Jag förstår inte varför du tog bort det?

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Jag ville bara säga att jag läste ditt inlägg, Henrik. Jag förstår inte varför du tog bort det?

Risken att bli bannad, men främst för att jag inte har något motvapen mot Blend rökande förorts-trash med plåster på skärbrädan. Deras argumentationsteknik har påfallande många gånger visat sig bestå av inlägg i stil med,

- Men gud va du är taskig :gråta
- Du är inte välkommen i den här tråden
- Jag ser inte alls ut som en man

Hur bemöter man sånt? Be om ursäkt? :3freak Ge mig immunitet här på SH så ska jag gå loss på riktigt istället :hihi

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Risken att bli bannad, men främst för att jag inte har något motvapen mot Blend rökande förorts-trash med plåster på skärbrädan. Deras argumentationsteknik har påfallande många gånger visat sig bestå av inlägg i stil med,

Hur bemöter man sånt? Be om ursäkt? :3freak Ge mig immunitet här på SH så ska jag gå loss på riktigt istället :hihi

Man levereran en verbal lavett som skickar dom åt helvete, en gång för alla.
Jag har testat och det funkar utmärkt !

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR

Jag gillar den råe Henrik bättre än Mjäk-Henke. Fortsätt så, så kanske även du snart platsar på Jürgens Dödslista™. :tummenupp

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Orka bry sig. Finns väl en ignorefunktion ifall man inte vill läsa en hojlös tjejs inlägg?

MissHelly är i alla fall en av de få här som kan stava och skriva begripligt. Lite självdistans verkar hon också ha.

Registrerar man sig här så är det väl för att man har ett stort intresse för hojar, eller livet kring det hela, även om man inte har en själv? Samma sak gäller kanske inte på Bukefalos, eftersom man inte precis kan bli skjutsad på en häst. Jag hade i alla fall aldrig registrerat mig på ett forum jag inte haft intresse av, så jag utgår från att hon har det.

Visst finns det tjejer som registrerar sig och söker bekräftelse, men det finns det ju även killar som gör. Med eller utan hoj. Är man endast ute efter bekräftelse som tjej finns det dessutom säkert bättre forum än det här.

Vi får väl se tiden an, ifall fröken Helly tar kort och köper hoj när hennes möjligheter till det är bättre. Tills dess, skippa trista påhopp, läs inte vad hon skriver, eller ännu hellre; läs hennes inlägg, så kanske vissa här lär sig att åtminstone stava rätt.

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Eftersom den största delen av brudarna som bara hänger på OT-forumet är där bara för att visa pattarna

Det verkar mer som om de brudar du nämner är på OT för att se andras pattar lika mycket som vilken kille som helst. :rolleyes:

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år