Orka bry sig. Finns väl en ignorefunktion ifall man inte vill läsa en hojlös tjejs inlägg?
MissHelly är i alla fall en av de få här som kan stava och skriva begripligt. Lite självdistans verkar hon också ha.
Registrerar man sig här så är det väl för att man har ett stort intresse för hojar, eller livet kring det hela, även om man inte har en själv? Samma sak gäller kanske inte på Bukefalos, eftersom man inte precis kan bli skjutsad på en häst. Jag hade i alla fall aldrig registrerat mig på ett forum jag inte haft intresse av, så jag utgår från att hon har det.
Visst finns det tjejer som registrerar sig och söker bekräftelse, men det finns det ju även killar som gör. Med eller utan hoj. Är man endast ute efter bekräftelse som tjej finns det dessutom säkert bättre forum än det här.
Vi får väl se tiden an, ifall fröken Helly tar kort och köper hoj när hennes möjligheter till det är bättre. Tills dess, skippa trista påhopp, läs inte vad hon skriver, eller ännu hellre; läs hennes inlägg, så kanske vissa här lär sig att åtminstone stava rätt.