Har man här att göra eller inte?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Jag tycker vi låter Miss Helly stå i skuggan ett tag och bry oss om markus lite mer! fan snubben har blivit kReNgkT för helvete!

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Alltid kul med folk säger dom Älskar minsann o göra dittan o datten.
Men sen har dom inget utav av det...

Om du nu Älskar o åka hojj som du säger varför inte bara skaffa kortet och köpa en hojj..

Om du tänkte till i kanske en sekund borde du kanske kunna komma fram till att alla inte har råd med kort/hoj/försäkring mm.

Är själv hojlös (fyfan)
Skulle väl kunna köpa nåt billigt skrot men väntar hellre tills jag kan köpa det jag vill ha.

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Hur kan kan tagga sökord som
eller, göra, inte

Det är patetiskt, kan man se vem som taggar som en fjårtis:näsblod

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
DU kan stanna om du ger mig ett blåsjobb :tummenupp

Ironi off* Stanna här , heta tjejer och bågar hör ju ihop :brynad

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Det tror jag bestämt att jag redan nämnt. Jag har inte ekonomisk möjlighet. Vare sig för att ta kortet eller köpa hojjen och allt därtill. Jag är student och har mina begränsningar ett tag till. Det är inte "bara att skaffa" allt man vill. Det resonemanget låter som om alla nöjen är gratis och att alla har råd med allt, hela tiden. Tyvärr är det inte så.
Ja med din inställning kan du ju glömma hojj närmsta tiden.
Bara för man är student betyder det inte att man inte kan har råd.
Är enbart en fråga om hur mycket man vill och med tanke på att du skrev att du Älska att åka hojj så borde det ju ligga rätt högt upp..

Om du tänkte till i kanske en sekund borde du kanske kunna komma fram till att alla inte har råd med kort/hoj/försäkring mm.

Är själv hojlös (fyfan)
Skulle väl kunna köpa nåt billigt skrot men väntar hellre tills jag kan köpa det jag vill ha.
Alla kan allt ha råd och köpa en relativt fin hojj, frågan är bara hur många som orkar jobba lite extra/spara/leva fattigare för att få råd.
Krävs ju inga jättesummor direkt.

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Apropå sidospår och krengkt, du vet han Dn-journalisten Maciej Zaremba? Jag har snott det från hans artikelserie om Lärarutbildningen i Sverige.

En månad senare, i november 2005, anmäler studentskan Swartz att hon känner sig "krängt" av Lärarhögskolan. Om läsaren förundras över lärarkandidatens stavning bör läsaren veta att hon är dyslektiker. Av det skälet fick hon en timme extra på sig under tentamen. Men när de andra studenterna, som blivit klara, började prassla med papper och prata med varandra blev det för störande för Swartz. Det finns ingen anledning att tvivla på att hon blev distraherad. Men det är diskriminering som hon anmäler.

http://www.dn.se/kultur-noje/debatt-essa/forst-krankt-vinner-1.534968

Den där artikelserien är riktigt bra, och en förklaring till varför skolan är den flumlalliga frizon den är idag. För övrigt borde artikeln få varje rättänkande människa att bege sig mot Lärarhögskolan med fackla och högaffel. Klassisk lynchmob for the w1n!

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Alla kan allt ha råd och köpa en relativt fin hojj, frågan är bara hur många som orkar jobba lite extra/spara/leva fattigare för att få råd.
Krävs ju inga jättesummor direkt.

Jag skulle nog kunna tänka mig att leva på makaroner några år för att få råd med hojen jag vill ha, men resten av familjen är nog inte så sugna på det.

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Sporthoj är ju ett av få forum som är inriktat på ett visst intresse men ändå befolkas till stor del av människor som inte utövar det. Visst finns det en trivselfaktor här men om huvudsyftet skulle vara att ha ett bra forum för de som vill diskutera sporthojar så har man släppt tyglarna alldeles för löst. Det fungerade när det var ett litet forum men så är det faktiskt inte längre.

Jag själv förstår inte meningen med att vara på ett specialinriktad forum om man inte har en avsikt att diskutera det ämnet utan bara vill ägna sig åt allmänt snack. Problemet med OT är just att det drar till sig så mycket folk som aldrig hade varit här annars, istället för att vara en ventilationsdel för de medlemmar som faktiskt hade varit det.

Det finns ju en anledning till att även resten av forumet är så trasigt nu för tiden.

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
Jag tycker det är roligare att läsa här än att se på bollibompa.

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Nä, du har faktiskt inte här att göra. Här snackas det sporthojar, som det står under loggan och så är det ju faktiskt. Jag menar, min flickvän rider (häst, bland annat), hennes hästkompisar är trevliga och vettigt folk, jag har tom. prövat att rida (häst) några gånger och det var skoj men inte fan hänger jag i OT-delen på nåt jävla hästforum för det.

Näe, inte du...

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Last edited:

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Är väl svårt att förbjuda folk från att använda ett internetforum, men ibland, bara ibland, så längtar jag efter en funktion som automagiskt sätter alla hojlösa brudar på ignore...

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
+ Definitivt en av de med bäst språk på SH.
+ Förmodligen en av de med mest humor/självdistans på SH.
+ Utan möjlighet till ifrågasättande en av de snyggaste på SH.

- Ingen hoj
- Inget körkort
- Ingen deg

? Inget kk

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Nu är du ju redan här så hela grejen känns ju lite sent påkommen.
Borde du reggat dig? Nej.

Det känns som att slå in en öppen dörr :rolleyes:
Borde hon reggat sig? Nej.

Sporthoj är ju ett av få forum som är inriktat på ett visst intresse men ändå befolkas till stor del av människor som inte utövar det. Visst finns det en trivselfaktor här men om huvudsyftet skulle vara att ha ett bra forum för de som vill diskutera sporthojar så har man släppt tyglarna alldeles för löst.

Väl talat.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...