bullysmile
Killing time? time kills you!
Jag tycker vi låter Miss Helly stå i skuggan ett tag och bry oss om markus lite mer! fan snubben har blivit kReNgkT för helvete!
Alltid kul med folk säger dom Älskar minsann o göra dittan o datten.
Men sen har dom inget utav av det...
Om du nu Älskar o åka hojj som du säger varför inte bara skaffa kortet och köpa en hojj..
Sporthoj VAR bättre förr, och då menar ja inte för en månad sen utan år.
//Tröttnat
Ja med din inställning kan du ju glömma hojj närmsta tiden.Det tror jag bestämt att jag redan nämnt. Jag har inte ekonomisk möjlighet. Vare sig för att ta kortet eller köpa hojjen och allt därtill. Jag är student och har mina begränsningar ett tag till. Det är inte "bara att skaffa" allt man vill. Det resonemanget låter som om alla nöjen är gratis och att alla har råd med allt, hela tiden. Tyvärr är det inte så.
Alla kan allt ha råd och köpa en relativt fin hojj, frågan är bara hur många som orkar jobba lite extra/spara/leva fattigare för att få råd.Om du tänkte till i kanske en sekund borde du kanske kunna komma fram till att alla inte har råd med kort/hoj/försäkring mm.
Är själv hojlös (fyfan)
Skulle väl kunna köpa nåt billigt skrot men väntar hellre tills jag kan köpa det jag vill ha.
Apropå sidospår och krengkt, du vet han Dn-journalisten Maciej Zaremba? Jag har snott det från hans artikelserie om Lärarutbildningen i Sverige.
En månad senare, i november 2005, anmäler studentskan Swartz att hon känner sig "krängt" av Lärarhögskolan. Om läsaren förundras över lärarkandidatens stavning bör läsaren veta att hon är dyslektiker. Av det skälet fick hon en timme extra på sig under tentamen. Men när de andra studenterna, som blivit klara, började prassla med papper och prata med varandra blev det för störande för Swartz. Det finns ingen anledning att tvivla på att hon blev distraherad. Men det är diskriminering som hon anmäler.
http://www.dn.se/kultur-noje/debatt-essa/forst-krankt-vinner-1.534968
Alla kan allt ha råd och köpa en relativt fin hojj, frågan är bara hur många som orkar jobba lite extra/spara/leva fattigare för att få råd.
Krävs ju inga jättesummor direkt.
Prioriteringar lilla gumman.
Härskartekniker blir extra fåniga när en 18årig 125 åkare, kallar en 25årig tjej/kvinna för "lilla gumman".
Hon har iaf möjligheten att ta tungt mc kort
Nä, du har faktiskt inte här att göra. Här snackas det sporthojar, som det står under loggan och så är det ju faktiskt. Jag menar, min flickvän rider (häst, bland annat), hennes hästkompisar är trevliga och vettigt folk, jag har tom. prövat att rida (häst) några gånger och det var skoj men inte fan hänger jag i OT-delen på nåt jävla hästforum för det.
Visst, och jag var snyggare för ett par år sedan.. Så är livet, liksom.. Bara att gilla läget eller dra/kula för pannan..Sporthoj VAR bättre förr, och då menar ja inte för en månad sen utan år.
//Tröttnat
Härskartekniker blir extra fåniga när en 18årig 125 åkare, kallar en 25årig tjej/kvinna för "lilla gumman".
Hon har iaf möjligheten att ta tungt mc kort
Näe, inte du...
Jag tycker vi låter Miss Helly stå i skuggan ett tag och bry oss om markus lite mer! fan snubben har blivit kReNgkT för helvete!
Nu är du ju redan här så hela grejen känns ju lite sent påkommen.
Borde du reggat dig? Nej.
Sporthoj är ju ett av få forum som är inriktat på ett visst intresse men ändå befolkas till stor del av människor som inte utövar det. Visst finns det en trivselfaktor här men om huvudsyftet skulle vara att ha ett bra forum för de som vill diskutera sporthojar så har man släppt tyglarna alldeles för löst.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|