Har vi några riktigt "gamla" medlemmar här?

Januari 2002.
Var allting bättre förr eller glorifierar man det bara för att allt förändras med tiden?
Jag har många kul minnen från denna sidan. Träffat en del jag fortfarande umgås med härifrån, medlemmar som öppnat upp sitt hem för mig när jag kört lång och behövt sovplats, firat julafton hos en medlem, blivit uppringd och mordhotad, blivit blåst på annons och sålt Sporthoj-tröjor när Swedie bodde i Kalifornien.

Oj då. Var det möjligtvis en medlem som delvis försörjde sig på att sälja filmer och som inte gillade att hans mindre smickrande förgångna kom upp i dager?
Nej. Det var nån som var otroligt lättkränkt bara och inte kunde ta att man skämtade på hans bekostnad. Det var jätteviktigt för hans heder att jag tog bort inlägget. Mars 2011. :)

Varit medlem länge, men stötvis aktiv.
känner igen ett par namn som verkar posta mycket fortfarande. Men har aldrig varit speciellt aktiv förutom när man velat hitta folk att köra med =)

Tack för de vänliga orden! :krama
Ja det är verkligen kul att jag fortfarande kör med en motorcykel jag trivs med. :banana

Men en tråd är onödigt då jag kör mer motorcykel än sitter framför datorn. :fakta

Och de med en likadan motorcykel träffar jag utanför detta forum. :hej
Håller med om allt du skriver och det är så imponerande att det inte alls är för mycket att skriva om det en gång i månaden heller, helt perfekt lagom!

2003. Inte så aktiv på forumet men ständigt närvarande. Sett sporthoj.com genom åren försiktigt svänga från "Så gör du en fuckyou burnout" till en lite mognare community. Hoppas många år till med sporthoj!

Våren 2007 började jag leva apa här. Vilka jäkla trådar man har fått genomleva...och så har man ju fått :ligga oxå! :brynad
Väntar med inlevelse på nästa SH-fest, vore ju kul om det äntligen kunde få bli en chey den här gången :gnissla

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick