Har vi några riktigt "gamla" medlemmar här?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Januari 2002.
Var allting bättre förr eller glorifierar man det bara för att allt förändras med tiden?
Jag har många kul minnen från denna sidan. Träffat en del jag fortfarande umgås med härifrån, medlemmar som öppnat upp sitt hem för mig när jag kört lång och behövt sovplats, firat julafton hos en medlem, blivit uppringd och mordhotad, blivit blåst på annons och sålt Sporthoj-tröjor när Swedie bodde i Kalifornien.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Oj då. Var det möjligtvis en medlem som delvis försörjde sig på att sälja filmer och som inte gillade att hans mindre smickrande förgångna kom upp i dager?
Nej. Det var nån som var otroligt lättkränkt bara och inte kunde ta att man skämtade på hans bekostnad. Det var jätteviktigt för hans heder att jag tog bort inlägget. Mars 2011. :)

litzter

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14
Varit medlem länge, men stötvis aktiv.
känner igen ett par namn som verkar posta mycket fortfarande. Men har aldrig varit speciellt aktiv förutom när man velat hitta folk att köra med =)

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Vad kul för dig, att du inte startar en tråd om det i MC -forumet?! 😃
Tack för de vänliga orden! :krama
Ja det är verkligen kul att jag fortfarande kör med en motorcykel jag trivs med. :banana

Men en tråd är onödigt då jag kör mer motorcykel än sitter framför datorn. :fakta

Och de med en likadan motorcykel träffar jag utanför detta forum. :hej

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Tack för de vänliga orden! :krama
Ja det är verkligen kul att jag fortfarande kör med en motorcykel jag trivs med. :banana

Men en tråd är onödigt då jag kör mer motorcykel än sitter framför datorn. :fakta

Och de med en likadan motorcykel träffar jag utanför detta forum. :hej
Håller med om allt du skriver och det är så imponerande att det inte alls är för mycket att skriva om det en gång i månaden heller, helt perfekt lagom!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
2003 bör det vara så jag har passerat 20år, men har fortfarande en bit kvar till halva mitt liv.
:7peta

John_Doe

Also known as Hool
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
Ingen :´(
Vill minnas att hela världen hade 8 bitars upplösning och var monochrome..... 0_o

Eller nåt.. Har fan glömt

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Letar ny hoj
2003. Inte så aktiv på forumet men ständigt närvarande. Sett sporthoj.com genom åren försiktigt svänga från "Så gör du en fuckyou burnout" till en lite mognare community. Hoppas många år till med sporthoj!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Våren 2007 började jag leva apa här. Vilka jäkla trådar man har fått genomleva...och så har man ju fått :ligga oxå! :brynad
Väntar med inlevelse på nästa SH-fest, vore ju kul om det äntligen kunde få bli en chey den här gången :gnissla

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Våren 2007 började jag leva apa här. Vilka jäkla trådar man har fått genomleva...och så har man ju fått :ligga oxå! :brynad
Väntar med inlevelse på nästa SH-fest, vore ju kul om det äntligen kunde få bli en chey den här gången :gnissla
Du låg alltså med en karl förra gången...?
:va

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...