Harley forum?

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
Någon som vet något svenskt harley forum? Det får gärna vara yngre förmågor runt 20-25. Har redan kollat hdcs men det är ignet aktivt forum... eller rent av någon här på sh som vet någon yngre som har harley...

Mvh// FeJ

Kneedrag

Guest
Sök på medlem hoj.

Finns säkert några här som har hd på sporthoj.com

King_V

Harley-Davidson och Buell mek
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Suzuki DL1000 -03
Har inte själv provat forumet sbw.se, men kanske det är något sånt du söker.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
75% menlösa svar. Jag tycker det är ett barnsligt beteende att svara honom på det viset. Allt TS ville ha var att få tips om ett bra forum för en specifik typ av motorcykel.

Jag vet tyvärr inte något forum för HD men det finns flera med HD här på Sporthoj så jag hoppas du får något bra svar.

Kneedrag

Guest
75% menlösa svar. Jag tycker det är ett barnsligt beteende att svara honom på det viset. Allt TS ville ha var att få tips om ett bra forum för en specifik typ av motorcykel.

Jag vet tyvärr inte något forum för HD men det finns flera med HD här på Sporthoj så jag hoppas du får något bra svar.

håller med dig 100%.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det är nog inte så många yngre som åker prostata-shaker, men dom hittar du på harleyportalen.

Harleys skaffar man sig när man blir medelålders och måste fylla sina liv med dyr rekvisita, oftast.

Hade jag haft råd hade jag haft flera redan som 18 åring, jag har fortfarande ingen.

Fattigslappen

Orakad
Gick med
11 Jun 2008
Hoj
MZ!
Det är nog inte så många yngre som åker prostata-shaker, men dom hittar du på harleyportalen.

Harleys skaffar man sig när man blir medelålders och måste fylla sina liv med dyr rekvisita, oftast.

Jag är 26 år och har tänkt byta blackbirden mot en HD Sportster i vinter! :banana

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag är 26 år och har tänkt byta blackbirden mot en HD Sportster i vinter! :banana

Jag budade på en gammal järnsporre för ett tag sedan, jag bjöd vad den var värd, det var tydligen för lite...

Det går en bustuff järnsporre i bobber/rockabilly-stil här i stan, jag hade tänkt mig något liknande med den om jag hade köpt den.

Vad skulle ni bjuda för en motorcykel med gamla torrspruckna däck med punktering, en motor som läckt ut all olja där den står, en trasig startmotor, en fotpinne saknas och ingen puts på någonting?

Är det en Harley (till och med en sketen järnsporre) så vill man ha 35 000 för den....

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024