edgeboy
Om du vill sitta upprätt...köp en soffa
Det låter bra. Hur upplever du ljudnivån? Att den blir mycket högre än original förstår jag och det är OK, men man vill ju inte att det ska tokskrälla vid lugn körning.
Känns det som att motorn fick mycket mer ork eller är skillnaden marginell? Den borde upplevas mycket starkare genom att det effektiva varvtalsområdet utökas ganska mycket.
Edit: Ser att de tar 817 dollar vilket är ett bra pris. Hur mycket gick frakten på?
När jag är ute med tanten eller ungarna låter jag baffeln i änden på dämparen sitta kvar. utan baffel så låter den riktigt mullrigt (jag är skitnöjd). Du får några pollar extra. Bytte ganska tidigt, så en jämförelse är svår gällande orken. Men, stark är den... man kan ha lite svårt att hålla i sig ibland. Ja.. du vet nog hur det är. 100 dollar i frakt. Totalt blir det ca. halva priset mot att handla i Svedala. Du bör även göra en "Pair/Reed Valve block off" för att motverka avgassmällar. Nämnas kan åxå att du reduserar vikt med ca. 15kg då du plockar bort originalsystem. Kolla på YouTube http://www.youtube.com/watch?v=taKzEz8DSFU&feature=related
Gå även in på hayabusa.org. Där finns mycket info om R77.