Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Yoshimura AT2 helsystem vs. original
Är det några Hayabusaåkare i Stockholmsområdet som är intresserade av samåkning framöver?
Köp SFRO's handbok så slipper du tro på vad någon tredje person tycker. Det är SFRO-besiktarens handledning du skall ta för "ditt ord är min lag" och det är denne person som avgör om du blir framsläppt till en registreringsbesiktning. Min enda erfarenhet i ämnet är att ha varit med som "moralisk support" åt brorsan när han SFRO'ade en turbo-Amazon.
Finns inte hayabusa Stockholm eller hayabusa sweden som de bytte namn till senareJag åker en del i Stockholm men mest i trakterna kring Bålsta. Skicka gärna ett PM. ??
Finns en grupp som heter Hayabusa Sweden, men de verkar inte vara så aktiva.Finns inte hayabusa Stockholm eller hayabusa sweden som de bytte namn till senare
Åkte med de en hel del fram från 2006 till 2010-11 då jag behövde skaffa bil och sålde min busa
Fanns bra hemsida förut med forum o klubb filmer pg filmade o klippte medel kanske lever vidare på fejjan
Vi bygger dem själva, SwedenFastBikeZ heter firmanFlänsen vattenskuren/laserskuren i 5 mm rostfritt? Firma?
Dra iväg ett pmlaser/vattenskärare? Du postade en lågupplösande bild där det i
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |