driverinblack
Turbo är roligt men dyrt
den kommer att bli fin ändå
de hoppas man på iallfall . men som vi alla vet som håller på med turbo hojar och andra läckra byggen så blir man aldrig klar
den kommer att bli fin ändå
japp här kommer de.
opel rally matt svart, tror färgkoden är 215.
primern heter. ms x 5-25
båda kommer ifrån standox
hoppas du är nöjd med svaret
Bäst mannen, tackar tackar. ska leta efter grejorna
Har du kört den här kombinationen på någon annan motor så du vet att det håller?
Seriöst och snyggt bygge! och du ser ut att ha verktyg för jobbet också. Ett bra verktyg gör halva jobbet - köp två
Nu fick jag lite inspiration till att få ordning i verkstan, så det går att uträtta saker där... Går faktiskt och funderar på att byta trimprojekt från bigbore-stånka till t.ex. en busa. Kan bli galet kul.
har du bänkat den sedan du byggde ihop den första gången?.. tror du det finns mer kräm i spisen nu?
Jag kan fan inte föreställa mej hur en hoj med 350 hästar går.. mina 160 räcker tycker jag skjuter på rätt bra=)
Grymt bygge! Har suttit och sträckläst tråden i säkert 2 tim och är helt förundrad över hur mycket jävlar annamma och tålamod som krävs för att bygga något av den här klassen. Jag är imponerad! Keep up the good work! You can talk the talk and you can walk the walk. Inte illa
man får tacka så mycket. de är sånna som dig som ger en lust att bygga vidare. du måte ha ett jäkla tålamod som sitter still i ca 2 timmar. jag skulle bli galen efter 10 min
Sitter man på jobbet och rullar tummarna och inte har något att göra så är det inga problem. Sen att det är bra dokumentation och beskrivningar är skitgrymt! Lite surt att man sitter med sina 160hk i motorn på sin yamaha-moppe när du har det dubbla och lite till på hjulet... Keep up m8! /Tobbe85
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|