Fürstenhoff skrev:2271686Eftersom att en standard GSX-R1000K5 kör strippen på 9.87 så kanske en test vore intressant!!
/Fürstenhoff.
Flåklypa skrev:2271751Ok, det är Jakans gamla kärra...det var Jocke som körde 9.33 med den sekventiella Sellholmslådan väl? Heter han inte Magnus Hammarström som har den nu? Frän bil i vilket fall!
Förresten. Jag har faktiskt åkt den där kärran....och kört ifrån honom på 402 meter. Det var dock några år sedan nu....när den var svart -00 eller 01.
Fürstenhoff skrev:2271686Eftersom att en standard GSX-R1000K5 kör strippen på 9.87 så kanske en test vore intressant!!
/Fürstenhoff.
Ta nu en tur dit och visa vart skåpet ska stå.Fürstenhoff skrev:2271686Eftersom att en standard GSX-R1000K5 kör strippen på 9.87 så kanske en test vore intressant!!
/Fürstenhoff.
Hitecfrollo skrev:2271972Ta nu en tur dit och visa vart skåpet ska stå.
Kan ju va gott me lite korv och glass
Nu har de ju bytt Bmw så då borde man ju kunna byta busa
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=98061&page=1&pp=20ZtreetFajter skrev:2271769Mm d stämmer bra d
Nu har vi fått ordning på grejjerna så d finns gott om mos under locket.
Nog för att hänga av en Busa i alla intervaller
ZtreetFajter skrev:2270539Njao men Hayabusan är ju så omtalad och få häng o dra jämnt i ovan nämnda farter tycker jag är respekt med en så moderat trimmad bil...
som referens på just porsche-grejjen.. Två brorsor här ute har varsin Porsche Carrera GT, har smiskat av båda med råge dussintalet gånger....tom med trött v-twin hoj (aprilia mille). Dom vill inte gasa mot mig längre.....Biturbo skrev:2272328
Å isf man kan räkna det så har jag kört ifrån en Porsche GT2 med min Amazon kombi en gång!
Fränt!
IronMike skrev:Om den där bmw'n ens är i närheten av att haka på en nyare 1000-hoj i det intervallet så lovar jag att på film dricka mitt egna kiss..
IronMike skrev:Lång tråd.. men där snackas det lite bil vs. båge. Vi åkte ett stycke M6 samt SL55 Amg (inte helt orginal, 580 hk ca), betydligt mer mos i den sketna bondtrimmade E30'in, och som bevisligen åkt fortare än effektstarkare bondtrimm...
Vi åkte båda två (bilarna) på rå-pisk av en gixxer 1000.
HA,HA,HA,HA,HAAAAAAAA !!!!IronMike skrev:2272301http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=98061&page=1&pp=20
Lång tråd.. men där snackas det lite bil vs. båge. Vi åkte ett stycke M6 samt SL55 Amg (inte helt orginal, 580 hk ca), betydligt mer mos i den sketna bondtrimmade E30'in, och som bevisligen åkt fortare än effektstarkare bondtrimm...
Vi åkte båda två (bilarna) på rå-pisk av en gixxer 1000.
Om den där bmw'n ens är i närheten av att haka på en nyare 1000-hoj i det intervallet så lovar jag att på film dricka mitt egna kiss..
Inget fel på bilfokets otimism iaf
Jag tror att alla på forumet vet att du är efterbliven vid det här laget,tror du att folk orkar komma upp till dig för att köra skiten ur en bmw och sen bara åka hem? nejdu, man måste ju få ut nåt av det för besväret =) me njag föreslår att du provkör en literhoj eller en busa och sen...kommer du fatta hur dum du har varit.ZtreetFajter skrev:2272430Ooh....glöm aldrig dom orden..det ska bli en minnesvärd stund
Och eftersom du är så säker..kom hit o kör ist för att sitta o joddla bakom tangentbordet.
Bmw´n har garanterat bättre mos per kg än dom där 2 blyslädarna!..dom skulle vara duktigt rökta.
Inget fel på hojfolkets superkrafter..
R-1000 skrev:2277543Jag tror att alla på forumet vet att du är efterbliven vid det här laget,tror du att folk orkar komma upp till dig för att köra skiten ur en bmw och sen bara åka hem? nejdu, man måste ju få ut nåt av det för besväret =) me njag föreslår att du provkör en literhoj eller en busa och sen...kommer du fatta hur dum du har varit.
Det är alltid lika patetiskt kul när garagemeckarna me sina fixade dräpare (i sina egna ögon) försöker utmana. Bilarna luktar dan mobility på långa avstånd, dumpventilen välputsad och justerad så den låter på långa vägar, där de kommer med sina kepsar på svaj för att utmana...ZtreetFajter skrev:2272430Ooh....glöm aldrig dom orden..det ska bli en minnesvärd stund
Och eftersom du är så säker..kom hit o kör ist för att sitta o joddla bakom tangentbordet.
Bmw´n har garanterat bättre mos per kg än dom där 2 blyslädarna!..dom skulle vara duktigt rökta.
Inget fel på hojfolkets superkrafter..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |