Båten verkar vara toppen också, man kan följa hans äventyr på Instagram.Jag är ingen HD kille men är grymt imponerad av Jörgens bygge som är extremt frän. Även hans gamla Mercedes håller hög klass
Fortfarande intresserad av de där hojarna som kostade 30.000 USD och som man nu kan köpa för 4.000. Jag köper fyra rakt av, har aldrig varit enklare att tjäna en rejäl årslön efter utläggen för omkostnader.Fans rasar mot HD:s vänsterprofil: ”Självmord” | Carup.se
Priset på Harley Davidson rasar i USA. Hojåkarna är vansinniga på bolagets nya vänsterprofil.– Det är ett självmord som de håller på med, säger HD-försäljaren Vinny Terranova till Fox News. Mitt under brinnande pandemi, 2020, äntrade den tyske affärsmannen Jochen Zeitz rodret som Harley...carup.se
View attachment 502462
View attachment 502463
View attachment 502464
Skulle carup.se någonsin komma med lösa påståenden!?Eller det kanske är bara lösa påståenden i artikeln?
”-De SA ju att det var så… rösterna i mitt huvud. De SA det!!!”Skulle carup.se någonsin komma med lösa påståenden!?
Du rubbar hela min världsbild...
Konsten att förstöra varumärken upphör tydligen aldrig.
Man undrar hur dom tänker när dom byter nisch totalt.
Det var ju samma med Saab, dom hade unika produkter och en skara kunder som älskade dess nytänkande och accepterade när det inte fungerade.
Sen kommer GM in och sätter Saab-emblem på Opelbilar och tror att de gamla kunderna ska fortsätta köpa bilarna.
Jag har nog nästan samtliga TV från 1967 fram till 1992 liggandes i ett gäng banankartonger som fortfarande irriterar min fru ibland.Var hemma hos morsan och hittade någon gammal teknikens värld från -88.. Jodå.. Saab var nära konkurs redan då.
De har väl kunnat bygga bilar (någorlunda iaf) men aldrig riktigt kunnat sälja bilar
Eller Franska bilar på Svenska hihihi.
HD är väl lite motorcykelvärldens svar på iPhone. . Hype.
Var hemma hos morsan och hittade någon gammal teknikens värld från -88.. Jodå.. Saab var nära konkurs redan då.
De har väl kunnat bygga bilar (någorlunda iaf) men aldrig riktigt kunnat sälja bilar
Eller Franska bilar på Svenska hihihi.
HD är väl lite motorcykelvärldens svar på iPhone. . Hype.
Amen förihelvete!HD är motorcykelvärldens svar på DORO...
HD är motorcykelvärldens svar på DORO...
Gammalmodigt och trist och tilltalar bara teknikfientliga åldringar som tycker att ingenting modernt är bättre?
Den sista accepterade förbättringen var att gå över till toppventiler, jag minns gnället när dom skulle börja med gummiupphängda Evo motorer och nästa sväng när dom skulle börja med insprutning 03
Om jag köpte en Harley så skulle det nog vara en just en sidventilare.
Jag håller med!
Om jag köpte en Harley så skulle det nog vara en just en sidventilare.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|