Supermoto skrev:Snacka om att man blir lite konfunderad här nu... Krattan sopar hem en våldsamt imponerande 2a-plats men samtidigt är ju Heda alltid, well..... Heda. Äras skall den som äras bör heter det väl men nu blir det svårt....
Hittade en bild på bushmen med Krattan. Finns fler??
Jag vill bara tacka Heda för den enorma uppbackning jag fått, Heda Att en stor kändis som Heda kan ta sej tid för småfansen(mej), och åka 27mil för att heja på! Det får iaf. mej att fyllas med värme!Yasha skrev:Nu kan vi andas ut, Heda har anlänt!
Krattan skrev:Jag vill bara tacka Heda för den enorma uppbackning jag fått, Heda Att en stor kändis som Heda kan ta sej tid för småfansen(mej), och åka 27mil för att heja på! Det får iaf. mej att fyllas med värme!
Tack Heda, du råkkar verkligen!
//Anders
Plus krattans insatser ger det här inlägget:Tom Byron skrev:Det är ingen som tvingar någon att dyrka Det går att dyrka flera, ett dyrkande blir ju aldrig ett svartsjukedrama, eller som monogam i ett förhållande.
Coolt, det värmer!Supermoto skrev:Krattan Du är min nya idol
(för Heda säger att man kan ha flera idoler så nu är du ny idol, bra va?)
Krattan skrev:Åhh, du store! Har du några tips till åland? Tänkte skriva BRA TIPS men alla tips du har är ju bra
Heda råkkar!
//Anders
Tack, du store! DuTom Byron skrev:Kör med samma däckstryck som du hade ifram på Lördaen i Midlanda Det kollade ju jag å det var ju grönt Sedan bör du tat lugnt första dagen så inte godispåsen blir tom, sedan om det är någon som åker CRF där så ta några bilder jag kan dreggla över.
Å det viktigaste, kör med insidan å ha så roligt!!!
Jag ska tillbedja dig varje dag på jobbet, utom Måndag då jag tagit ledig och åker ned till Rörken.
Kör så det rycker...
Tom Byron skrev:
Skoj oxå att Krattan rockade fetast på rörken
Ebbe skrev:Ja, jag var ju inte där!!!
Tom Byron skrev:Heda fanclub tackar ödmjukast för provkörningen av Busaberg!!!
Å är på samma sätt fetimpad över tempot du fick upp de 2 sista passen.......
EDIT: -Är som smygtrött idag, menades såklart Yasha
Skoj oxå att Krattan rockade fetast på rörken
Yasha skrev:PUSS på dig, OH Heda, du store mc-mogul!!! Jag följde ju bara ditt råd; "Det är bara att gasa"
Jag ber om ursäkt för mitt klanteri med cykelbytet, jag lovar att uppmärksamma dina signaler lite tidigare nästa gång så du får prova min lill-Busa mer än ynka 2 varv på Rörken... (även om den är lite muppig för dig, med mina inställningar).
Men det var ju en väldigt annorlunda känsla mot min lillgumma, juh!!! Jag har precis, efter 2 månaders slit, blivit sams med henne och kommit på hur hon ska köras (det hände på Åland förresten!) och så sätter jag mig på ditt monster som inte ALLS gjorde det jag tyckte den skulle...Tom Byron skrev:Hehehehe, dina ord om vad du tycket om KTM tänker jag inte ens skriva.......då grinar jag mig till sömns ikväll.........hehe
Tack för åkturen.......
Yasha skrev:Men det var ju en väldigt annorlunda känsla mot min lillgumma, juh!!! Jag har precis, efter 2 månaders slit, blivit sams med henne och kommit på hur hon ska köras (det hände på Åland förresten!) och så sätter jag mig på ditt monster som inte ALLS gjorde det jag tyckte den skulle...
Tack själv! Var inget illa menat... Lovar att hylla Hedamoppen nästa gång (om jag får en andra chans). För din skull kanske jag till och med kan tänka mig att skruva ner tomgången en aning...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|