Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
:

Edit: Förresten! Vad ska man köra en Husa för om man inte ska plåga den?!? Den GILLAR hårda tag, det är ingen j-a meshoj! :fakta På henne bara! :whip

Snackar du egentligen om Jenna J nu? Ni tjejer är så tvtydiga :rodnar

Jenna J

Hasta la vista, baby
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Ingen än så länge...
Wow!

Hehe säger bara att nästa gång e jag där på Rörken (å hejar på så klart)

:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Wow!

Jenna J skrev:
Hehe säger bara att nästa gång e jag där på Rörken (å hejar på så klart)

:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Vi ska inte glömma myggmedel för då kommer du se ut som en stor böld :skrämd

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Snackar du egentligen om Jenna J nu? Ni tjejer är så tvtydiga :rodnar

*fnys* Här pratar man klartext och så blir man ändå feltolkad... *morr* Men iofs... du får ju tolka som du vill! :crash

Jenna: Man får övningsköra på Rörken... (om du har körkortstillstånd, men det kanske inte Heda vill att du ska veta)
:notme

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
*fnys* Här pratar man klartext och så blir man ändå feltolkad... *morr* Men iofs... du får ju tolka som du vill! :crash

Jenna: Man får övningsköra på Rörken... (om du har körkortstillstånd, men det kanske inte Heda vill att du ska veta)
:notme

APAPAPA,

Det kanske är min fantasi som är urflippad :whip

apapapa del 2,

Det finns ingen "stödhjulsklass" än så hon får vänta liiiiiite till....... :7peta

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
apapapa del 2,

Det finns ingen "stödhjulsklass" än så hon får vänta liiiiiite till....... :7peta

:rofl :lol Det där var ju nästan lite elakt! :crash Men mot slutet av sommaren kanske hon kan köra i "långsamma" gruppen med de andra barnen?!?

Det var nå't ljushuvud som tyckte att jag skulle ha kört där, eftersom jag aldrig hade kört på Rörken förut... Jag tog det INTE som en förolämpning, bara nästan! :p

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
:rofl :lol Det där var ju nästan lite elakt! :crash Men mot slutet av sommaren kanske hon kan köra i "långsamma" gruppen med de andra barnen?!?

Det var nå't ljushuvud som tyckte att jag skulle ha kört där, eftersom jag aldrig hade kört på Rörken förut... Jag tog det INTE som en förolämpning, bara nästan! :p

Mäh!! Vem tyckte det? Du är väl motardförare.....? Jag åkte inte i någon annan grupp 1a gången jag var där.......

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kan nämna att vi smygkollade på Dr Hisings filmning på vägen hem, heheheheh...........myyyyyyycket gräsmattor å fötter blev det. Inget ont i det....... men 5min blev filmat varav 2minuter är gräsmattor och sly som han trampar runt i.......hehehe

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Var det Hising som var framme och dreglade på min Husa? (Ni kanske inte hade kommit fram än?)

Fastnade du eller överhuvudtaget någon på filmen?

Angående det där med vilken grupp man kör i på Rörken, så tror jag nog inte det handlade så mycket om vilken cykel jag kör utan det faktum att jag är tjej och aldrig hade varit där förut... Tjejer kanske "brukar" börja i långsamma gruppen? Vad vet jag?!?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Till skillnad mot andra grupper så tror jag motardgruppen är mest "social" i depån, alltså de flesta känner varandra.

Så i ditt fall måste det varit bäst att åkt i just motardgruppen då vi åkte med varandra på andra banor, å man vet ungefär hur fort de andra åker osv........ (åkstil, spårval, yada yada yada)

Dumt vore ju att du började åka i en grupp där du inte känner de 14 andra som muppar runt......

Det är ju ändå "oss" du ska mäta dig med i fart osv.......
Och med det menar jag inte att du åker sakta bara att det är roligare att åka med samma folk så man märker ifall man själv börjar komma ikapp folk man åkte lika med , eller börjar åka lika med folk man blivit omkörd av....
Hänger du med vad jag menar??

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag förstår vad du menar, även om det var mycket att läsa och jag tröttnade halvvägs... :eek: :p Och jag tycker det är kul att få köra med de stora pojkarna; Heda, Krattan och likasinnade!!! :bow :bow

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
:rock
Tom Byron skrev:
Kan nämna att vi smygkollade på Dr Hisings filmning på vägen hem, heheheheh...........myyyyyyycket gräsmattor å fötter blev det. Inget ont i det....... men 5min blev filmat varav 2minuter är gräsmattor och sly som han trampar runt i.......hehehe [/QUOTE

Jag har aldrig hållt i en kamerajävel förut och gjorde så gott jag kunde :( :rodnar :rodnar

/Hising ännu en missförstådd konstnär :crash :eek: :rock :tummenupp :hej

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nurse Ratched skrev:
:rock
Tom Byron skrev:
Kan nämna att vi smygkollade på Dr Hisings filmning på vägen hem, heheheheh...........myyyyyyycket gräsmattor å fötter blev det. Inget ont i det....... men 5min blev filmat varav 2minuter är gräsmattor och sly som han trampar runt i.......hehehe [/QUOTE

Jag har aldrig hållt i en kamerajävel förut och gjorde så gott jag kunde :( :rodnar :rodnar

/Hising ännu en missförstådd konstnär :crash :eek: :rock :tummenupp :hej

nejnej, inte missförstådd

DU fick ju oss att asgarva på vägen hem....... :öl

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Hej hej! :hej

Jag är så dålig på att gasa, att lill-Husan bara lät ynka 90 dB på rakan... Det är synd att du inte får köra din! :4skrika

Men går det inte att lägga någe lock på luftburken eller gnistgaller då rå?? FÖr när jag provade husan så hade den någe styggt insugsljud under häcken ivf.......det kansek är där den låter mest :confused:

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Tom Byron skrev:
http://zeal.mine.nu/zealgallery/rorken 2juni/P1010182.JPG

Kolla, Heda ligger FÖRE krattan......... behöver jag nämna att....... det inte varade länge.......men skoj ivf.

Fick inte jag komma på någon bild? (motardgruppen)
jag körde väl för långsamt :D . fast jag fick äran att åka i
farmerlip,s bil hem för hojen dog igen på hemvägen.
hann köra 2 pass och halva 3 innan hojen dog på nytt.
river ner allt imorgon.

Heda! du må vara kung men krattan är trået vassare när det gäller åkning iallafall, du kanske har övertaget när det gäller damerna? :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jajajaja......... ska man åka fort så dyrkas man i Krattantråden, i den här så "äger jag bara" å har du inte greppat att allt är en ploj så är det dax att vakna :D

Vad är det för crap med hojen då? Du kan väl återkomma med rapport när du hittat felet? Ride fett men safe.

Brudar frxtn, en räcker väl?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...