Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Du körde ju så sakta så du kommer ju aldrig ikapp, hihi

Annars så har vi ju en självutnämnd valross.......... Du vet han som....e**e eller vad han kallas

Supermoto skrev:
HEHE, en annan idé är att du leker säl istället så jag kan jag jaga dig med ubbakklubban åkandes din jetskit :yoparty
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Heda skrev:
Du körde ju så sakta så du kommer ju aldrig ikapp, hihi

Annars så har vi ju en självutnämnd valross.......... Du vet han som....e**e eller vad han kallas
Om jag får åka jetskit och du simmar så borde ju t.o.m jag ha en chans....

Fast vi kan ju, som du säger, jaga da original wallrost Ebb*..... :smasha
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
abstruse skrev:
*host - harklar sig - host*

-Härmed måste jag meddela övriga sektmedlemmar att jag abdikerar från min plats i denna världsfrånvända gemenskap. Mitt urträde har två orsaker:

För det första har jag nu i och med min infiltration skaffat tillräckligt med stoff för att få Knutby-sekten att framstå som småpotatis och dessutom tjäna lite kosing genom att sälja storyn till Aftonblaskan. För det andra så vill någon gifta sig med mig och jag kan då icke vara medlem i en pervers sekt där orgier pågår till långt in på småtimmarna, sådant sysslar man med hemma i sängk... Sådant sysslar man inte med! :tomten
För det första KAN man inte abdikera från Hedasekten, den är på livstid! :näsblod
För det andra så har jag för mig att giftermål inom familjen är förbjudet i Sverige... :7peta
Systrar & andra syskon är ajja bajja! :fatta!

För övrigt vill jag ha del av intäkterna när du säljer Heda storyn till Aftonblajjet. :D

Grattis i förskott då'ra. :)
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ghost skrev:
För det andra så har jag för mig att giftermål inom familjen är förbjudet i Sverige... :7peta
Systrar & andra syskon är ajja bajja! :fatta!

För övrigt vill jag ha del av intäkterna när du säljer Heda storyn till Aftonblajjet. :D

Nej, nej, inte syster så klart - pervo! Se här, ett lysande exempel på att du varit med i sekten för länge. :fatta!

Vad gäller intäkterna... :arsele :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
abstruse skrev:
*host - harklar sig - host*

-Härmed måste jag meddela övriga sektmedlemmar att jag abdikerar från min plats i denna världsfrånvända gemenskap. Mitt urträde har två orsaker:

För det första har jag nu i och med min infiltration skaffat tillräckligt med stoff för att få Knutby-sekten att framstå som småpotatis och dessutom tjäna lite kosing genom att sälja storyn till Aftonblaskan. För det andra så vill någon gifta sig med mig och jag kan då icke vara medlem i en pervers sekt där orgier pågår till långt in på småtimmarna, sådant sysslar man med hemma i sängk... Sådant sysslar man inte med! :tomten
Nänänä... inget utträde, vad är det för trams? You're in this for life!!! :fatta!

:7peta Det vore ju COOOLT om sekten fick lite mer publicitet! Tänk vad underbart om Gurun kunde nå ut till HELA svenska folket och inte bara en begränsad, men ack så exklusiv skara som SH-folket! :yoparty

Och om det nu är Bakhjulsflikkan du menar, så är hon ju redan med i familjen och tvärtemot vad Spökskrället påstår, så kan jag som styrelsemedlem starkt REKOMMENDERA giftermål inom familjen! :crash

Är det nu någon annan fjälla (fjolla?) du har i åtanke så BRING HER IN!!! We shall omvända henne och hon kommer BE dig tillbe Gurun och på sina bara knän böna om hangaround-status!!! :Bugar

Puss då! :kär
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Men hallå, ska du gifta dig så blir det ju inom sekten såklart :D Jag, eller Ghost eller någon annan, ta vem du vill, det e bara att fria :arsele :tummenupp

:tomten

Kom ihåg att DU har skrivit kontrakt med djävulen :fatta! I´m the Devil :cdevil


abstruse skrev:
*host - harklar sig - host*

-Härmed måste jag meddela övriga sektmedlemmar att jag abdikerar från min plats i denna världsfrånvända gemenskap. Mitt urträde har två orsaker:

För det första har jag nu i och med min infiltration skaffat tillräckligt med stoff för att få Knutby-sekten att framstå som småpotatis och dessutom tjäna lite kosing genom att sälja storyn till Aftonblaskan. För det andra så vill någon gifta sig med mig och jag kan då icke vara medlem i en pervers sekt där orgier pågår till långt in på småtimmarna, sådant sysslar man med hemma i sängk... Sådant sysslar man inte med! :tomten
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Menar du Ebba?

En kille som sminkar upp sig på helgerna å glider ut påsatan i highheels å kortkjol? I veckorna jobbar han som vanlig svensson och kallas Ebbe :D :D

:lol

Muhahahahhahahahah

Supermoto skrev:
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Heda skrev:
Chaps eller hur det nu stavas är tydligen på G, dyrt med sådana där brallortydligen, fransjacka skulle han oxå köpa (Ebbe alltså)

Rena vilda western i där i skogen.....

:)

Jag ska leka tjur så ska de jaga mig med lasso i sommar :3freak


Men va fa... Chaps ska jag inte ha, å ingen fransjacka heller! :fatta!
Jeans å lumberjack-skjorta är acceptabelt. Allt tightare än det går fetbort.


Å va ni ska tracka mig då?!? Glöm inte bort att det är jag är den enda som följer Guruns lifestyle här. När det gäller feta-sjödjur-liknelsen så kan man ju inte säga så mycket dock... Men transa är inget som funkar så bra för mig! Tänk er kaskadspyorna när ni fick syn på mig i strumpbyxor med utstickande hårväxt, highheels modell XL, tight kort-kort, tight tokuringad topp, löshår å fetmejkad fejja! :zpy :zpy :zpy
 
Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
...mig i strumpbyxor med utstickande hårväxt, highheels modell XL, tight kort-kort, tight tokuringad topp, löshår å fetmejkad fejja!
Jaja, dina drömmar är i det här fallet inget vi vill höra mer om :7peta

Berätta nu vad annonsen gör ute på blocket istället!!!!
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Thanx abs, .........hm, texten. Kanske kan fixxa ändå :D

Phet tahnx anyway!!!

/Heda
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Heda skrev:
Thanx abs, .........hm, texten. Kanske kan fixxa ändå :D

Phet tahnx anyway!!!

/Heda

De nada. Var tvungen att beskära den lite, annars hade den blivit alldeles för smal.
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
YO !!

Det e ju gunter gynter ghunter gunther , hur man nu stavar på AQUA på lördag

NÅGON SOM E PÅ!!! :D :tummenupp

Jag vill !!!


Touchme :Bugar
 

Fia

Mäklarsvin...
Gick med
2 Oct 2003
Ort
I skogen...
Hoj
En med impeller, å en hästkraft med svans!
Heda skrev:
YO !!

Det e ju gunter gynter ghunter gunther , hur man nu stavar på AQUA på lördag

NÅGON SOM E PÅ!!! :D :tummenupp

Jag vill !!!


Touchme :Bugar

Självklart!! Party på lördag!! :fyllisar :banana
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top