Heda fanclub!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Annars så är mt-21 kung att åka på i hallen, släpper så mjukt (eller det är ju aldrig bra fäste med dem, alltid är man på G åt någe håll) :)
'
Blir det coola spår i asfalten oxå?

/HEDA *åkt 15mil i hallen på dessa sulor*

Ha ha jaa du, svarta streck överallt med bonus spår i form av prickar i depåkurvan... :lol
Mjukt å fint släpper det om man är "lagom" på gasen, accpumpen stökar till det en del också men med lite tillvänjning så ska det bli riktigt roligt det också. :)

Provade ett nytt drev idag också men kedjan räckte inte till... :huvet
Missade på antalet taggar upp i bak, blev 5st istället för 3st som tänkt, så kan det gå när man glömt bort vad det sitter original... :3freak
 
Last edited:

HUSA JOKKO

The sliding Finn
Gick med
21 Sep 2003
Ort
Gefle
Hoj
Scania 164
Supermoto skrev:
Som om inte gurun var guru nog har han i annan tråd här på SH nu gått ut med att han beställt en... :Bugar HUSA :Bugar

HEDA + HUSA = 145678 x :Bugar

Härligt att du ska köpa en riktig hoj i stället för postcykeln du hade :zpy KTM :zpy
Ring mig när du fått den så jag får konsument testa om kickaxeln håller :hoppa
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Koppla ur accpumpen då så blir den snällare.

FRXTN, nu blev helsystemet sålt :banana


Ghost skrev:
Ha ha jaa du, svarta streck överallt med bonus spår i form av prickar i depåkurvan... :lol
Mjukt å fint släpper det om man är "lagom" på gasen, accpumpen stökar till det en del också men med lite tillvänjning så ska det bli riktigt roligt det också. :)

Provade ett nytt drev idag också men kedjan räckte inte till... :huvet
Missade på antalet taggar upp i bak, blev 5st istället för 3st som tänkt, så kan det gå när man glömmt bort vad det sitter original... :3freak
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Koppla ur accpumpen då så blir den snällare.

FRXTN, nu blev helsystemet sålt :banana

Koppla ur den..??? Men då blir den ju..tråkig??
Hm, kanske något att fundera på, är det enkelt att göra, eller är det riva hela förgasaren för att komma åt?

Grattis till inkomst av försäljning. :tummenupp

Annars hade jag kunnat långtids testa systemet åt dig, så att du kontinuerligt hade vetat att det fortfarande fungerade som det skulle. :hihi
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
nä vänta, du har sådan där porrig mx variant, den jag hade var det lixom på utsidan så man satte ett buntband där så den inte gick i, men ........Ebbe bänkade sin...då tror jag han fipplade bort den oxå han har en mx på sin 660



Ghost skrev:
Koppla ur den..??? Men då blir den ju..tråkig??
Hm, kanske något att fundera på, är det enkelt att göra, eller är det riva hela förgasaren för att komma åt?

Grattis till inkomst av försäljning. :tummenupp

Annars hade jag kunnat långtids testa systemet åt dig, så att du kontinuerligt hade vetat att det fortfarande fungerade som det skulle. :hihi
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
nä vänta, du har sådan där porrig mx variant, den jag hade var det lixom på utsidan så man satte ett buntband där så den inte gick i, men ........Ebbe bänkade sin...då tror jag han fipplade bort den oxå han har en mx på sin 660

Ska kolla på om det syns något men det får nog vara ändå, lite kul är det trots allt när den kickar i.. :)
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
nä vänta, du har sådan där porrig mx variant, den jag hade var det lixom på utsidan så man satte ett buntband där så den inte gick i, men ........Ebbe bänkade sin...då tror jag han fipplade bort den oxå han har en mx på sin 660

Det sitter ju en kåpa över axpumpaxeln på 03'orna som man inte får bort om man inte tar lossar hela fuggen. Drygt och irriterande... :kocko Jag gjorde det när vi bänkade o du stor guru (trots att du förfallit i hojvalet). :gnissla

Jag forsätter nog på KTM jag ett tag till. Risken finns att man kanske byter bort hojåkandet helt om nått år. Har ju ett nyförvärv i familjen som stavas Y-a-m-a-h-a S-u-p-er-j-e-t 700 som kommer att framföras en hel del nästa sommar! FAN VA KUL DET SKA BLI!!!!! :banana :banana Puss älskling! :kär
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jo, tänkte inte på knät.
Jag har xtramaterialt i datorn nu, vill du spatsera över bron någon dag å spana, du e med ganska mycket.....eller har du redan sett det?

Ebbe skrev:
Nej, det va knät ju.


Men iofs, pajade ju den nya hjälmen rätt tidigt på säsongen. Hade glömt det, undrar varför... :va
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Jo, tänkte inte på knät.
Jag har xtramaterialt i datorn nu, vill du spatsera över bron någon dag å spana, du e med ganska mycket.....eller har du redan sett det?

Not! Har inte haft tillgång till filmen på något vis. Walle har den oxå på burken, samt GAIS 4. Kollade på den häromdan. Kanske ska glo på GR imorrn.

Vad gör du ikväll föressten? Vi ska käka lite och spana på nån film. Vill du haka på?
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag hoppar käket men spanar gärna, jag har chips å dipp som bara väntar på att slukas, micropopkårn oxå........ säg en tid

Jag skulle formatera om datorn för den har börjat muppa sig :fatta! men det kan jag göra någon annan dag.

Ebbe skrev:
Not! Har inte haft tillgång till filmen på något vis. Walle har den oxå på burken, samt GAIS 4. Kollade på den häromdan. Kanske ska glo på GR imorrn.

Vad gör du ikväll föressten? Vi ska käka lite och spana på nån film. Vill du haka på?
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Snart får jag också vara med och leka!!! :banana Eller... ja.. om jag nu FÅR det förstås... :va

Men ni har inget val!!! :arsele Jag kommer och VÅLDGÄSTAR er, ni kommer inte undan i Bockbrännartown så mycket längre nu!!! :fyllisar (fortfarande min absoluta favvo-smiley!)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Förresten undrar jag om Spöket GILLAR att bli förnedrad?!? Ska till gokarthallen samtidigt som lill-Husan igen!!! :kocko

Man får ju hoppas att han har puts på prylarna, så han åtminstone har en chans att råkka på NÅ'T!!! :arsele

Och ja, Krattan ska köra... så det är inte JAG som är kaxig bara så där... eller?!? :tuttar

:hihi
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Du e välkommen :banana

Yasha skrev:
Snart får jag också vara med och leka!!! :banana Eller... ja.. om jag nu FÅR det förstås... :va

Men ni har inget val!!! :arsele Jag kommer och VÅLDGÄSTAR er, ni kommer inte undan i Bockbrännartown så mycket längre nu!!! :fyllisar (fortfarande min absoluta favvo-smiley!)
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Känn dig som hemma!! Vad blev det för hoj då? vit å röd, luktar XR eller crf :confused:

Åkte inte du Fazer förut eller har jag blandat ihop :va

Dansa å häng med................ :banana

TheDude skrev:
Nu när jag har skaffat "moppe" kan jag ju också joina Heda-fanclub :D :p :tummenupp
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
Förresten undrar jag om Spöket GILLAR att bli förnedrad?!? Ska till gokarthallen samtidigt som lill-Husan igen!!! :kocko

Man får ju hoppas att han har puts på prylarna, så han åtminstone har en chans att råkka på NÅ'T!!! :arsele

Och ja, Krattan ska köra... så det är inte JAG som är kaxig bara så där... eller?!? :tuttar

:hihi

Förnedrad? Inte jag inte, jag är snabbast runt banan, med dom förutsättningar/däck som jag har :fakta ,
skulle gå fortare med slicks men det är fusk... :rolleyes: :hihi

Ska nog gå & vaxa kängorna nu, bara för att du sa så där. :arsele


:1pajas
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Baaaaah, synd att min moppe e gone, annars kan du phethaja att jag kommit ned med min mt-21 å fått din moppe att se stillastående ut :fatta!



*lätt att skryta när man inte är där* :hoppa

EDIT:Ska du ut å vingla någe på isen i vinter då?

Ghost skrev:
Förnedrad? Inte jag inte, jag är snabbast runt banan, med dom förutsättningar/däck som jag har :fakta ,
skulle gå fortare med slicks men det är fusk... :rolleyes: :hihi

Ska nog gå & vaxa kängorna nu, bara för att du sa så där. :arsele


:1pajas
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top