TinaTjejen skrev:Kan det vara Torstuna-vägen ni står på kanske?
TinaTjejen skrev:Uj uj, hur går det över fartgupp o.dyl. i stan med den? (alltså med tanke på att underkåpan ser superlåg ut)
Maria1980 skrev:På skroten vill de ha 750kr för ett begagnat. Att verkstadskillen misslyckats, det är jag inte villig att betala något för den här gången.
Blomquist #14 skrev:Körde du på org. ben igår eller???
Kom några vandaler utanför när jag satt och hemma och käkade...
Tro det eller ej men i ett rödljus mitt i stan.Maria1980 skrev:Var såg Du mig nånstans förresten? Var ut till Härkeberga & vände.
Maria1980 skrev:Nejdå, jag är snabb som attan! Hämtade hundbenet efter jobbet igår & trixade dit det. När Du såg mig var jag ute & provkörde. Ville testa att lagningen håller. Var såg Du mig nånstans förresten? Var ut till Härkeberga & vände.
Hahaha, inte riktigt...xyx skrev:Härkeberga är Enköpings
Häckeberga ring?
Nja,xyx skrev:Härkeberga är Enköpings Häckeberga ring?
hoppsan sa...Maria1980 skrev:Dessvärre så är den ännu lägre sedan jag satte dit helsystemet. De nya rören var grövre & ligger lite annorlunda, så markfrigången när jag sitter på är under 12cm... Så att ta det lugnt lönar sig...
Blomquist #14 skrev:Tro det eller ej men i ett rödljus mitt i stan.
Bor mitt i korsningen vid busstorget, svårt att undvika saker som låter då.
Tar för givet att det var du som slangade utanför Masoud också.
Såna som du var väl bara där och slogs på stan under lediga stunder.69:an skrev:Fasen, Enköping låter som ett mycket roligare ställe än det var när jag tillbringade 15 månader där '89-'90...
Blomquist #14 skrev:Såna som du var väl bara där och slogs på stan under lediga stunder.
Klassiskt med lumparfighter i stan, konstigt men sant.
69:an skrev:Icke, umgicks faktiskt med ett gäng trevliga infödingar - både tjejer och killar - utan minsta antydan till våld. Enda slagsmålet jag var med om var dagen före muck, när två av mina plutonskompisar blev nedsparkade på torget av ett gäng på 6-8 lokala förmågor. En rätt tråkig avslutning på ett och ett kvarts år.
Men det kvarstående totalintrycket är ändå många trevliga människor i halvtrist stad med många pizzerior.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|