Hemska tanke!

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Ort
Enköping
Hoj
Sålt Millen :(
TinaTjejen skrev:
Uj uj, hur går det över fartgupp o.dyl. i stan med den? (alltså med tanke på att underkåpan ser superlåg ut)

Dessvärre så är den ännu lägre sedan jag satte dit helsystemet. De nya rören var grövre & ligger lite annorlunda, så markfrigången när jag sitter på är under 12cm... Så att ta det lugnt lönar sig... :)
 

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
Körde du på org. ben igår eller???
Kom några vandaler utanför när jag satt och hemma och käkade... :tummenupp
 

TUMi

Ny medlem
Gick med
4 May 2004
Ort
Skåneland
Hoj
Zx6R 636 -04
kör ner och släng hundbenet i huvet på killen och förklara fför han hur illa det kunde gått pga hans inkompetens.
sen kan mna ju alltid begära pengarna tillbaks


Maria1980 skrev:
På skroten vill de ha 750kr för ett begagnat. Att verkstadskillen misslyckats, det är jag inte villig att betala något för den här gången.
 

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Ort
Enköping
Hoj
Sålt Millen :(
Blomquist #14 skrev:
Körde du på org. ben igår eller???
Kom några vandaler utanför när jag satt och hemma och käkade... :tummenupp

Nejdå, jag är snabb som attan! Hämtade hundbenet efter jobbet igår & trixade dit det. När Du såg mig var jag ute & provkörde. Ville testa att lagningen håller. Var såg Du mig nånstans förresten? Var ut till Härkeberga & vände.
 

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
Maria1980 skrev:
Var såg Du mig nånstans förresten? Var ut till Härkeberga & vände.
Tro det eller ej men i ett rödljus mitt i stan. :D
Bor mitt i korsningen vid busstorget, svårt att undvika saker som låter då. :hihi
Tar för givet att det var du som slangade utanför Masoud också.
 

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Thruxton, röd!
Maria1980 skrev:
Nejdå, jag är snabb som attan! Hämtade hundbenet efter jobbet igår & trixade dit det. När Du såg mig var jag ute & provkörde. Ville testa att lagningen håller. Var såg Du mig nånstans förresten? Var ut till Härkeberga & vände.

Härkeberga är Enköpings Häckeberga ring?
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Maria1980 skrev:
Dessvärre så är den ännu lägre sedan jag satte dit helsystemet. De nya rören var grövre & ligger lite annorlunda, så markfrigången när jag sitter på är under 12cm... Så att ta det lugnt lönar sig... :)
hoppsan sa...
Men å andra sidan, det är ju inte i stan de e kul att köra ändå, utan på småvägarna, (som saknar fartgupp då..):nicka

Hoppas de däringa benet håller bättre nu!
Tina
 

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Halland
Hoj
en liter Honda
Blomquist #14 skrev:
Tro det eller ej men i ett rödljus mitt i stan. :D
Bor mitt i korsningen vid busstorget, svårt att undvika saker som låter då. :hihi
Tar för givet att det var du som slangade utanför Masoud också.

Fasen, Enköping låter som ett mycket roligare ställe än det var när jag tillbringade 15 månader där '89-'90... :kulspruta :D
 

mooslund

våga vägra vinter
Gick med
19 Jul 2004
Ort
gulatrosornas stad
Hoj
nada just nu
Tjena tjejjen!! satan vilken tur at du såg det, vad var det för klåpare som svesta?? ryck han i örat o sparka´n på pungen :mad: ! det där hade ju kunnat slutat i en katastrof! tycker jag att killen som svetsade borde pröjsa ett nytt! hoppas du har det bra annars!

När blir det flygrakan??
 

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
69:an skrev:
Fasen, Enköping låter som ett mycket roligare ställe än det var när jag tillbringade 15 månader där '89-'90... :kulspruta :D
Såna som du var väl bara där och slogs på stan under lediga stunder. :D
Klassiskt med lumparfighter i stan, konstigt men sant.

Och visst är det en bra stad ibland men fan inte när man själv har hojen ståendes i bitar!!! :huvet
 

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Halland
Hoj
en liter Honda
Blomquist #14 skrev:
Såna som du var väl bara där och slogs på stan under lediga stunder. :D
Klassiskt med lumparfighter i stan, konstigt men sant.

Icke, umgicks faktiskt med ett gäng trevliga infödingar - både tjejer och killar - utan minsta antydan till våld. :tummenupp Enda slagsmålet jag var med om var dagen före muck, när två av mina plutonskompisar blev nedsparkade på torget av ett gäng på 6-8 lokala förmågor. En rätt tråkig avslutning på ett och ett kvarts år. :död
Men det kvarstående totalintrycket är ändå många trevliga människor i halvtrist stad med många pizzerior. :D
 
Last edited:

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Ort
Enköping
Hoj
Sålt Millen :(
69:an skrev:
Icke, umgicks faktiskt med ett gäng trevliga infödingar - både tjejer och killar - utan minsta antydan till våld. :tummenupp Enda slagsmålet jag var med om var dagen före muck, när två av mina plutonskompisar blev nedsparkade på torget av ett gäng på 6-8 lokala förmågor. En rätt tråkig avslutning på ett och ett kvarts år. :död
Men det kvarstående totalintrycket är ändå många trevliga människor i halvtrist stad med många pizzerior. :D

Inte för att det hör till ämnet, men jag har funderat på hur alla pizzerior & frisörer överlever i Enköping :3freak Det kryllar av dem!
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top