RonJeremy skrev:Fan oxå Men det kan ju vara vem som helst bakom det mörka visiret
Längst till vänster står en pygmé, det är jag
RonJeremy skrev:Fan oxå Men det kan ju vara vem som helst bakom det mörka visiret
Maria1980 skrev:Blir nog tio trisslotter...
Och då ska man komma ihåg att du ändå står närmare kameran än alla andra.Maria1980 skrev:Längst till vänster står en pygmé, det är jag
Maria1980 skrev:Länktips som säljer kortare hundben?
Jag är varken på tjocken eller nykterist
Blomquist #14 skrev:Och då ska man komma ihåg att du ändå står närmare kameran än alla andra.
Maria1980 skrev:Men tilläggas bör att jag trivs med att vara kort, även om jag inte når ner på hojen...
UrbanTiger skrev:Svetsa om det och lägg en förstärkning på båda sidor med hjälp av två st bitar höghållfasthetsaluminium. 5mm tjocka bör dom nog vara. Hålen ska samborras med en så exakt Diameter som skruven ska ha. Använd gärna rostfri shruv brickor och muttrar med gänglåsning. Ingen gänga ska vara i det borrade hålet utan det ska vara en bult med slät yta där. 8 stycken 6mm ska räcka.
Samborra allstå och borra först ett hål och sätt i en skruv. Sätt i den ochså och borra sen resterande hål. Borra inte för nära kanterna eller svtsen eller för nära ett annat hål.
Du kan lägga lim mellan plattan och hundbenet också. Flexibelt lim då....
Ja jäkla i det... o benen når hela vägen ner till marken. Fast jag tror du står på en kulleMaria1980 skrev:Längst till vänster står en pygmé, det är jag
Ronnie skrev:Kanske vill höga baken
www.S-racing.se Hade denna (Bild) 650:-
dom kanske har det du letar efter oxå??
Hur gick de med triss lotterna???
Maria1980 skrev:Har kollat med dem redan. De har inte sänkningssats till min hoj
BRASSARN skrev:Jag säger som några andra redan gjort. KÖP NYTT.
Aluminium mattas dessutom ut av att svetsas.
Personligen skulle jag dock låta benet sitta kvar å dra ut hojen omgående å bara dra i helvet, å brassa på slangen i fullt blås så asfalten riktigt skrynklar sig!
BRASSARN over and out
Uj uj, hur går det över fartgupp o.dyl. i stan med den? (alltså med tanke på att underkåpan ser superlåg ut)Maria1980 skrev:Se, jag når upp till styret & ser även över kåpglaset
Kan det vara Torstuna-vägen ni står på kanske?Maria1980 skrev:Längst till vänster står en pygmé, det är jag
Maria1980 skrev:Ungefär så verkstadskillen förklarade att han skulle göra med det, bortsett från att han inte kommer skruva utan svetsa fast en platta på vardera sida. Hoppas att det håller...
Maria1980 skrev:Länktips som säljer kortare hundben?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|