Vad jag läste så känner han sig inte som en kvinna utan klär så på detta vis för att röra upp känslor och vara annorlunda.
Eller så är han smart och rider på vågen mot Rysslands homofobi....
Vad jag läste så känner han sig inte som en kvinna utan klär så på detta vis för att röra upp känslor och vara annorlunda.
Eller så är han smart och rider på vågen mot Rysslands homofobi....
O jag skulle stöta på en kvinna som gjort om sig till man eller tvärtom och var tvungen att tilltala denna sak skulle jag kalla vederbörande för "Hörru, ditt spån"
Ja den där rörde upp känslorna hemma i min soffa. Blev förbannad. Inte nog med att man måste sitta varje år och stå ut med en massa skräpmusik utan nu måste man stå ut med att det inte längre är Eurovision songcontest. Skulle mer kalla det för Eurovision freakshow. Märkligt att "politik" och könsroller ska ta över en musiktävling.. Nä den skiten rullar inte på min duk nästa år.
Ja den där rörde upp känslorna hemma i min soffa. Blev förbannad. Inte nog med att man måste sitta varje år och stå ut med en massa skräpmusik utan nu måste man stå ut med att det inte längre är Eurovision songcontest. Skulle mer kalla det för Eurovision freakshow. Märkligt att "politik" och könsroller ska ta över en musiktävling.. Nä den skiten rullar inte på min duk nästa år.
Och han eller hon skulle antagligen inte bevärdiga sig med att tilltala dig överhuvudtaget då vederbörande troligen har ungefär 130 mer i IQ än vad du har.
Du måste ingenting så om det inte passar är det troligen ingen som tvingar dig att titta. Tillåter du någon att bestämma över dig så är troligen Wurst mer man än vad du någonsin blir.
Jo för Lordi och Venka lr vad den där lille aluminium gubben hette var inte freakshows..
Bytt kanal vettja?;-)
Det som är komiskt är att både de som vill införa "hen" och de som tycker att "män är män" och "kvinnor är kvinnor" är lika motsägelsefulla.
De som står för "hen" vill antingen införa att alla barn ska ha shorts på gympan, och ingen får ha kjol, "för annars blir de intryckta i en könsroll". M.a.o. de står för att alla barn ska anta en manlig könsroll.
Eller så vill de aldrig kalla en kille som kommer in med en ny tröja på dagis för "cool", utan säger istället att han har en "mjuk och fin tröja". M.a.o. man tvingar in honom i en feminin könsroll.
De som står för klassiska könsroller kan inte acceptera att en kille leker med barbie, även fast han vill leka med dockor, alltså försöker man tvinga honom till något han inte vill. Fast han är ju kille, och eftersom alla killar är lika så måste han ju preferera att leka med rambo leksaker. Men om "män är män", varför vill han då leka med barbie?
Min syn på sakfrågan är; låt människor vara vad fan de vill vara.
Det som är komiskt är att både de som vill införa "hen" och de som tycker att "män är män" och "kvinnor är kvinnor" är lika motsägelsefulla.
De som står för "hen" vill antingen införa att alla barn ska ha shorts på gympan, och ingen får ha kjol, "för annars blir de intryckta i en könsroll". M.a.o. de står för att alla barn ska anta en manlig könsroll.
Eller så vill de aldrig kalla en kille som kommer in med en ny tröja på dagis för "cool", utan säger istället att han har en "mjuk och fin tröja". M.a.o. man tvingar in honom i en feminin könsroll.
De som står för klassiska könsroller kan inte acceptera att en kille leker med barbie, även fast han vill leka med dockor, alltså försöker man tvinga honom till något han inte vill. Fast han är ju kille, och eftersom alla killar är lika så måste han ju preferera att leka med rambo leksaker. Men om "män är män", varför vill han då leka med barbie?
Min syn på sakfrågan är; låt människor vara vad fan de vill vara.
Min antydan är att om 20 år kommer det stå en duett med en get och en "get" fast i en människas kropp och bräka tillsammans på scenen och det kommer vara accepterat. Ingen stockholmare kommer någonsin få mig att ändra mig i begreppet "förr var en man en man, en kvinna var en kvinna och en fikus var en planta" och den där saken som stod på scenen vet jag inte hur jag ska definera.
Nej jag skrev ju det att detta kommer inte rulla på min duk nästa år. Är du singel pippi?? I så fall kan jag kanske ge dig några tips i hur man kan försöka dela intressen med sin partner.
Och låt eurovision vara en MUSIKTÄVLING!!!
Och låt eurovision vara en MUSIKTÄVLING!!!
Det ÄR ingen musiktävling längre, det är en BÖGtävling i vem som kan vara gayigast av dem alla! Har varit det ganska länge nu.. och musiken har alltid varit skit ändå. Och jag blir hysteriskt trött på att svenskarna bestämt sig för att gilla dynga som schlager, fotboll och dylikt mög. Ska nog fan bosätta mig i en skogshydda utan kommunikationsmöjligheter..
Tror de var kroatien som hade transor på scen långt före Israel.
Men alla har glömt
Ja den där rörde upp känslorna hemma i min soffa. Blev förbannad. Inte nog med att man måste sitta varje år och stå ut med en massa skräpmusik
alla har glömt
Tips... säg till kärringen "sitt där du å titta på den där skiten... jag:
1. Drar ut på krogen.
2. Drar till en polare.
3. Läser en god bok.
4. Sätter mig på skithuset.
5. Klipper gräsmattan.
6. Mekar lite med hojen.
Aldrig att jag skulle titta på det där skiten mot min vilja för att någon bestämt.
Förresten. Lägg ner alltihop. Dom som vill hålla på med politik kan väl gå med i ett politiskt parti.
Å det här med hen hit... å han eller hon dit. Ska alla könsgränser bara upphöra.?? För att man har rätt att bestämma sin egen känsla.
Det funkar ju inte så. Fortplantningsmässigt behövs 2 kön. En han. Och en hon. Men. För all del. Någon kan väl be Gud eller evolutionen om att vi får bli som maskarna. Där är det inte så noga Å alla ser likadana ut.
Och kom nu inte å tjata om att homosexuella kan vara bra föräldrar. Säger inget om det. Men dom får svårt att fortplanta sig. Med sig själva.
//M
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |