Politiker är löst folk...anol70 skrev:tur att det är 50 mil härifrån... annars vågade man inte ut på vägarna... det är puckon som han som driver på försäkringsbolag och politiker som gärna skulle vilja skapa ännu mer problem för seriösa hojåkare...
Poacher skrev:jag trodde faktiskt det var BMWJOHAN först som skaffat R1.
Detta är nåt som man lätt kan se inom sig när man läst hans tidigare inläg här på forumet.
skulle precis säga det! stulet!ricco666 skrev:Ville bara meddela att det är samma kille som spelade biljard med hojen på Bergsgatan i Sundsvall. Killen bor i Fränsta men heter inte Christer. Han heter Henrik Rahmqvist. Och man skulle nog kunna skriva mkt. annat om honom här oxå. Men då under ngn. tråd som handlar om stulna cyklar..
toca1 skrev:tog en printscreen,, tycker den va lite rolig
Ibland blire inte så bra med reklam
RacerX skrev:den här killen är faktiskt den uslaste hojåkaren jag någonsin sett... shit vad pinsam han är.
hmmm.... är det bara jag som tycker det är väldigt många R1/R6 representerade i de här filmerna med idiotkörningar/vurpor?!? Det måste vara något hos de hojarna som gör att man gör idiotiska saker... för det kan inte vara som så att de som köper de är inkompetenta wannabes?!? eller...
Asså jag e apkass på att wheela, men denne killen e fanemej 100000000% sämre, han kan ju inte hålla sig på rätt sida vägen ens när han kör på två hjul! Skrämmande att se! Inte konstigt att folk kör ihjäl sig. Tycker att det var otroligt att han "missar" en tankbil med släp som får gå i vägrenen för idiotens skull!!! OM DU SER DETTA DU SOM KÖRDE! MITT RÅD ÄR SÄLJ HOJEN!!!!!! DU ÄR INTE VÄRD ATT FÅ KÖRA PÅ VÄGEN!!!!!!ericnorrback skrev::kocko
daemon skrev:Det var de sämsta jag har läst på länge. "är det bara jag som tycker det är väldigt många R1/R6 representerade i de här filmerna med idiotkörningar/vurpor?!? "
Det har inte med hojjen att göra. Det är synd att föraren kör sönder fina hojjar sådär.
KlotErik skrev:Sekvensen där han tappar hojen i vägrenen .. Sopa.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|