Henga Racar Med Yamaha R1 (Torrent fil)

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Ort
malmö
Hoj
Påklädd R1:a
Begrappet Idiot fick en helt ny innebörd för mig. Finns det verkligen så puckade människor? Jag vill tro att det är trickfilmat.
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
anol70 skrev:
tur att det är 50 mil härifrån... annars vågade man inte ut på vägarna... :brinnerup det är puckon som han som driver på försäkringsbolag och politiker som gärna skulle vilja skapa ännu mer problem för seriösa hojåkare... :fatta!
Politiker är löst folk... :D
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
vilka problem han hade med att hålla färdriktningen när han slangade. jag är själv riktigt dålig på att slanga. jag kan bara åka ettan ut med min, men jag åker i alla fall rakt. han fick ju minst 20grader felaktig utgångsriktning varje gång. så riktigt okontrollerat ut.

när han nu ändå filmade detta så tycker jag att det var jävligt synd att dom la på musik för det var några flybyes som var riktigt sköna tycker jag och att lägga på musik i flybyscener borde vara förbjudet.

om man ska säga något positivt om filmen så måste man säga att killen är modig i alla fall. är nog inte så många som vågar köra så där mycket över sin förmåga :3freak

jag gillar verkligen filmer när man svinar på allmän väg, men man ska svina med kontroll. den här killen borde verkligen lätta lite på gasreglaget.
 

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
jag trodde faktiskt det var BMWJOHAN först som skaffat R1.

Detta är nåt som man lätt kan se inom sig när man läst hans tidigare inläg här på forumet.
 

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ingen förtillfället
Poacher skrev:
jag trodde faktiskt det var BMWJOHAN först som skaffat R1.

Detta är nåt som man lätt kan se inom sig när man läst hans tidigare inläg här på forumet.


:rofl Henga rääjsing :rofl
 

ricco666

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
996
Henga

Ville bara meddela att det är samma kille som spelade biljard med hojen på Bergsgatan i Sundsvall. Killen bor i Fränsta men heter inte Christer. Han heter Henrik Rahmqvist. Och man skulle nog kunna skriva mkt. annat om honom här oxå. Men då under ngn. tråd som handlar om stulna cyklar..
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
ricco666 skrev:
Ville bara meddela att det är samma kille som spelade biljard med hojen på Bergsgatan i Sundsvall. Killen bor i Fränsta men heter inte Christer. Han heter Henrik Rahmqvist. Och man skulle nog kunna skriva mkt. annat om honom här oxå. Men då under ngn. tråd som handlar om stulna cyklar..
skulle precis säga det! stulet!
 

Snucke

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Fränsta
Hoj
Yamaha DT (120km/h)
toca1 skrev:
tog en printscreen,, tycker den va lite rolig :näsblod

Ibland blire inte så bra med reklam :tungan


Det var inte han som krockade, det var en kompis åt han som hade lånat hojen och körde på trotoarkanten... :)
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Livsfarlig snubbe.

Han har kollat för mycket på gr och försöker efterlikna, dock går det ju inte jätte bra.

Allmänt pinsamt bara att lägga ut en film där man riskerar andras liv.
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Är den här personen normal eller? Seriöst?

Hur långt kan man gå?
 

daemon

'Red daemon'
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
YZF-R1
RacerX skrev:
den här killen är faktiskt den uslaste hojåkaren jag någonsin sett... shit vad pinsam han är.
hmmm.... är det bara jag som tycker det är väldigt många R1/R6 representerade i de här filmerna med idiotkörningar/vurpor?!? Det måste vara något hos de hojarna som gör att man gör idiotiska saker... för det kan inte vara som så att de som köper de är inkompetenta wannabes?!? eller... ;)

Det var de sämsta jag har läst på länge. "är det bara jag som tycker det är väldigt många R1/R6 representerade i de här filmerna med idiotkörningar/vurpor?!? " :fatta!

Det har inte med hojjen att göra. Det är synd att föraren kör sönder fina hojjar sådär.
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
ericnorrback skrev:
Asså jag e apkass på att wheela, men denne killen e fanemej 100000000% sämre, han kan ju inte hålla sig på rätt sida vägen ens när han kör på två hjul! Skrämmande att se! Inte konstigt att folk kör ihjäl sig. Tycker att det var otroligt att han "missar" en tankbil med släp som får gå i vägrenen för idiotens skull!!! OM DU SER DETTA DU SOM KÖRDE! MITT RÅD ÄR SÄLJ HOJEN!!!!!! DU ÄR INTE VÄRD ATT FÅ KÖRA PÅ VÄGEN!!!!!!
 

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
daemon skrev:
Det var de sämsta jag har läst på länge. "är det bara jag som tycker det är väldigt många R1/R6 representerade i de här filmerna med idiotkörningar/vurpor?!? " :fatta!

Det har inte med hojjen att göra. Det är synd att föraren kör sönder fina hojjar sådär.

Men nollor väljer det mest ryktesbara märket (pluspoäng vid korvmojen), tillochmed mormor vet vad en R1.a är. Sedan finns ju såklart många med koll som kör moppen också :tummenupp
Sämre förare har jag aldrig sett -nånsin!
 

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Mötte killen på vägen förra veckan. Som tur är var det på en liten kurvig väg i mycket låg hastighet. Jag vill inte möta den killen på ett hjul...
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
vilkem amatör.. fan han ska juninte va på vägarna å deffenetivt inte på en r1
jävla sopa
 

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
Jag fattar inte varför den här killen blev nominerad.
Jag menar, visst, han var inte bäst i världen på att köra bakhjul. (bättre än mig dock)
Han hade en irriterande tendens att alltid hamna i mötande körfält
Men bortsett från det... :tummenupp
Vänta nu......
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top