Ledsen om jag spär på din nervositet, men att få sätta ned foten är absolut inget du ska räkna med. Överinlärning är bättre, där du med god marginal kan det du ska visa upp, för tro mig, nervositeten kan ställa till det, gjorde det för en som körde upp samtidigt som mig. Själv var jag å andra sidan så säker på att jag skulle missa, då jag på lektionen dagen innan misslyckats varenda gång jag provat, varför jag inte var nervös alls, jag var ju säker på att jag inte skulle klara det... Men det gjorde jag , så den strategin, även om den på inget sätt var medveten, funkade för mig. Kortet fick jag, på första uppkörningen
*ha ha* nädå, du spär inte på min nervositet och du har helt rätt i att överinlärning är bättre. Jag vet att jag inte sätter ner foten, så pass säker är jag för det var länge sen nu som nåt sånt hände. Det jag menade var nog snarare att man ska försöka att inte ta så himla allvarligt på uppkörningen. Tänker man att nu kör jag "oavsett hur det går" så är chansen större att man faktiskt fixar det. Istället för att koncentrera sig på att det ska vara absolut perfekt. För nervositeten för mig handlar mer om prestationsångest än att jag inte är färdig för att klara banorna. Jag vet att jag är bra, gillar bara inte att bli granskad