Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Ska inte tråden innehålla tips om körskola också?
Och lite förmaningar, tänk på att du är gammal nu.
Last edited:
Ska inte tråden innehålla tips om körskola också?
Ojojoj - knäna - på sporthoj...Och lite förmaningar, tänk på att du är gammal nu.
Och du sneglar på en Triumph Rocket 3 va? (2458cc)Liten kuk kräver stor hoj, kan du köra så klarar du dig med mindre och roligare hoj…
Själv har jag 1301cc![]()
Nä, men en Hoss bossLiten kuk kräver stor hoj, kan du köra så klarar du dig med mindre och roligare hoj…
Fan yrar du om? Var inte du bannad?Lovat nu att detta År ska jag vara snäll! Nästa år vete fan!Mackan den här då..?
Och just det avkomlingar börjar regga sig på Sporthoj.com , så gubbjäveln måste sköta sig! Trevlig Helg
View attachment 510423
Se den här tråden som en flerårsraket.Vad blev det nu för hoj då, @Markus? Har du skådat ljuset och köpt italienskt, nu när japanerna inte levererar?
Min kuk är dubbelt så stor som din (646 cc).Liten kuk kräver stor hoj…
Så moppefjunisar på en 125'a har alltså en blåvalsschnabel?Min kuk är dubbelt så stor som din (646 cc).
Jag kör helst…..mopedSå moppefjunisar på en 125'a har alltså en blåvalsschnabel?
Vikten på föraren ska med också.Hur ser funktionen ut? Om jag förstår tråden rätt så är det alltså inte ett linjärt förhållande som Y=kX+m utan något slags exponentiellt avtagande förhållande?
Och om man har flera hojar ska cylindervolymen då summeras eller är det medelvärdet eller kanske medianen som avgör?
Och hur ser utfallet ut med avseende på bilar man också äger?
På nåt sätt har jag en känsla av att ekvationen inte är fullständig innan man även har lagt in prislappen på fordonen?
Vikten på föraren ska med också.
/100kg naken
Känner ingen överviktig, jag tycker man ska hålla sig i form.Ja, fast jag tror att ekvationen ska divideras med förarens vikt alltså L = f(x,y,...) /förarvikten^2.
Att jag lägger förarvikten i kvadrat är bara en gissning, det kan vara så att den rent av ska vara I kubik eller någon annan siffra.
Alltså inte så att där behöver finnas en naturlig korrelation mellan längden på k och förarens vikt men överviktiga förare har ju också en tendens att kompensera med prylar.
Känner ingen överviktig, jag tycker man ska hålla sig i form.
Jo men jag tycker de ska sträva mot en hälsosam livsstilDu menar att överviktiga inte får vara kompis med dig?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |