Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Näe inte sweden rock.. däremot springsteen 4e juli!! meget pra

Gick med
17 May 2005
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Tja folks..

Tänkte meddela även här att det är paintaball action i Kilsbergen den 10 maj.. en lördag.
Spelet är BIG GAME och det innebär ca 80st deltager, uppdelade i grupper/lagledare, man har medic :nurse och övriga funktioner..
Mer info finns på deras hemsida. Vi från Suicidal kommer bli ett mixat gäng med bekanta och det skulle vara kul om fler följde med.
Skickar länk där ni kan läsa mer om det.
Hoppas vi syns och har det riktigt kul.:Rockbanan

Se info på www.batalj.se

medic

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
CBR600F4
Nån som har lust att åka lite nu efter jobbet? Tänkte passa på.
Annars så kanske lite folk vill åka under helgen?

Själv är man ledig imorgon också så om någon vill åka lite är det bara att hojta till!

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Det blir ingen åkning för mig ännu men är det någon som är sugen på kaffe så bjuder jag... Är hemma. :tummenupp

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Startade hojen igår!

Med lite hjälp av Stefan att koppla in batteriet igen så räckte det med att trycka på startknappen och så var den vid liv igen! :tummenupp

Stefan är bortlovad till en möhippa på lördag och vad jag förstod skulle han inte strippa (den hör gången). Han ska låna TLn och köra runt på den blivande bruden och "skrämma henne lite lagom".:D

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Jag ska göra mitt bästa.....på min gammla KTM, jag glömde självklart byta sadel på TLn innan Eeik åkte till svärföräldrarna i småland:huvet

Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Jag ska göra mitt bästa.....på min gammla KTM, jag glömde självklart byta sadel på TLn innan Eeik åkte till svärföräldrarna i småland:huvet

Bra jobbat Stefan:tummenupp :D

Har sporthojar blivit en modern form av sparbössa? Kollade på blocket nyss och en R6 -99 står i samma pengar som när jag sålde min för nästan 3 år sedan. Tycker det borde fortsätta sjunka, inte lika fort som när den är ny men att denna typ av hoj behåller samma värde i 3 år känns märkligt...

Last edited:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Har sporthojar blivit en modern form av sparbössa? Kollade på blocket nyss och en R6 -99 står i samma pengar som när jag sålde min för nästan 3 år sedan. Tycker det borde fortsätta sjunka, inte lika fort som när den är ny men att denna typ av hoj behåller samma värde i 3 år känns märkligt...

Det verkar inte bättre. Nästan så de stiger i värde tycker jag! Såg min gamla 750 ratbike-edition som jag sålde 2006 till salu för 8000:- mer än jag sålde den för...

Typiskt när man letar ny hoj :mad:

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...