För en gångs skulle så glömde jag fråga.Där ser man...kul med positiva lackerare för en gång skull
Vad får man pynta för delarna du lämnat in ?
Återkommer med priset när jag fått tillbaka delarna och chocken lagt sig.
För en gångs skulle så glömde jag fråga.Där ser man...kul med positiva lackerare för en gång skull
Vad får man pynta för delarna du lämnat in ?
Kolla med Malmö Metallåtervinning utanför Lund. Flädie eller fjelie ligger det i. Kan aldrig lära mig vilken som är vilken trots 25 år i Lund. Det är dock inte rent, prydligt och ordnat så du behöver eventuellt åka dit och leta själv. Kanske kostar mer än det smakar i tid. Men de tar typ 30:- kilot om du kommer med pengar i handen strax innan stängning.
Vet inte än, återkommer med pris för de 10 delarna.Vad får du ge för pulverlacken?
Tack. Rädd att skruvskallar inte riktigt räcker till här.Fränt bygge!
Ang styrstoppet kan du ju borra i befintligt styrstopp, gänga och sätta en skruv.
gjorde det på förra hojen när jag bytte styre. Räckte med skruvskallen i distansväg för att det inte skulle slå i tanken.
Eeeehhh +/- 10 mm på en bit på 60x60 mm är en rätt ordentlig felmarginal!
Fast det är väl längden som har den felmarginalen? 300 mm +/- 10 mm står det i vänstermarginalen.
@Yami: var hittade du denna metallförsäljning? Skicka gärna PM om du inte vill dela offentligt
Hur var leveranstiden? Beställde lite rör igårMaskindelen.se
Då kanske du kan tala om det för mig senare, jag har inte beställt ännu.Hur var leveranstiden? Beställde lite rör igår
Då kanske du kan tala om det för mig senare, jag har inte beställt ännu.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|