Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?

• Antal röstningar
    0

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Flera ställen i city som har öppet till kl. 5. Finns visserligen ställen som har öppet längre också men där får du inget att dricka. Fast du kan säkert både få och ge en lapdance där :brynad

ok, d va ju bra. nä dricka behövs, annars orkar man inte (med andra fulla människor). :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Säkert nåt efterkrök nånstans oxå. :fyllisar

åhh låter superduper!!! ska ja vara bakfull i en vecka efter är det lika bra att festa ordentligt!! :D :banana :hihi

har ju aldrig varit i sthlm heller så ja hoppas sthlmarna gör det till en weekend2remember! :tummenupp :rofl

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
åhh låter superduper!!! ska ja vara bakfull i en vecka efter är det lika bra att festa ordentligt!! :D :banana :hihi

har ju aldrig varit i sthlm heller så ja hoppas sthlmarna gör det till en weekend2remember! :tummenupp :rofl

Välkommen till Sveriges framsida då! Passa dig för Henrik bara, man blir bakfull i mer än en vecka i hans sällskap :drinkrace

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Välkommen till Sveriges framsida då! Passa dig för Henrik bara, man blir bakfull i mer än en vecka i hans sällskap :drinkrace

hahaha vilken henrik? finns väl ett par st här på forumet? nä sånt får killarna göra. ja kan dricka hela natten så länge ja kontrollerar det sjlv. :tummenupp

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Nu är det bokat! Jag och frun kommer ner med mellanlandning för nytt skinnställ i Uppsala... Klar man ska ha nya SH-tröjan på sig också! :yoparty

Frun funderar på hur hon ska vara klädd, kortkort och Hard Rock Café-tröja duger har jag sagt. :fyllisar

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Ni får vara snäll med henne. Hon tror att man ska vara klädd så här då man åker hoj (observera de väldigt lämpade skorna);

DSC00084.JPG

Jag planerar att hon ska ta A-kortet till sommaren - nya CBR600 har jag dessutom erbjudit att köpa in... Hon är svår att övertala, så jag räknar med att alla ni andra ser till att övertyga henne också. ;)

Får väl se till så att hon blir medlem här på SH snarast också!

Irons_bror

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2009
Hoj
..
Ha! Så där talar en äkta yrkesalkolist, skylla på andra :rofl
Nu låter det väl som att jag undrar ... men det är faktiskt en tjejkompis som frågar: vad kommer det spelas för typ av musik? kommer det vara hardrocks vanliga riffs eller kommer det liras ngt mer "svängigt"? Blir det "dansgolv"?

..undrar cheyen dvs. inte jag.

:3freak

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Nu låter det väl som att jag undrar ... men det är faktiskt en tjejkompis som frågar: vad kommer det spelas för typ av musik? kommer det vara hardrocks vanliga riffs eller kommer det liras ngt mer "svängigt"? Blir det "dansgolv"?

..undrar cheyen dvs. inte jag.

:3freak

Hard Rock's vanliga DJ Hasse är utbytt inför kvällen. Kommer en förmåga som spelat på allt från rockklubbarna till de största festerna nere på Stureplan.
party0023.gif

Han kommer spela det som folk vill höra skulle man kunna säga. Om folk enbart önskar höra AC/DC, Guns osv. så lär det bli det. Kommer folk & tigger Armand Van Helden och sen visar sig dansa så blir'e det. Så, musiken är upp till folket som kommer :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
uhh ja vill ju ha rnb, men är nog den enda som vill det. :( jaja får väl stå och se snygg istället för att shakea gumpen.....

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
uhh ja vill ju ha rnb, men är nog den enda som vill det. :( jaja får väl stå och se snygg istället för att shakea gumpen.....

Det vill du inte alls! Efter vår förfest kommer du vilja höra på riktig musik! :tummenupp

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Snart dags! :yoparty

Det spelas nog en del RnB också.. Jag minns att jag har hamnat på dansgolvet där tidigare i alla fall :näsblod

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Snart dags! :yoparty

Det spelas nog en del RnB också.. Jag minns att jag har hamnat på dansgolvet där tidigare i alla fall :näsblod

åh låter ju jävligt bra!! ja snart smäller det!! :yoparty :tummenupp :D :banana

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...