Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?

• Antal röstningar
    0

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Det var väldigt roligt förra året så ni som tvekar, sluta med det och ta er dit. Kommer troligtvis tyvärr inte dyka upp denna gång.

Hoppas ni får det trevligt iaf!
:hej till Jörgen, Pucken, Icko m fl.

Jag får sé om jag går ned, jag bor så nära så jag får se om jag är partysugen och kry den kvällen. Göteborgargänget med BusBo och Pinky i spetsen är tex kul att träffa.

EDIT: Såg det här först nu, kul att man är saknad.:rodnar

Last edited:

bladepete

Work hard and plays even harder!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Honda fireblade -00 (såld)
Hmm, det verkar ju vara en rolig tillställning:Rockbanan :öl man kanske ska dyka upp, det är ju bara ett flyg bort:tummenupp

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Det var väldigt roligt förra året så ni som tvekar, sluta med det och ta er dit. Kommer troligtvis tyvärr inte dyka upp denna gång.

Men fan pallra dig hit nu !:tummenupp

Irons_bror

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2009
Hoj
..
För de som inte vet, eller som kanske skulle tycka det var kul att få ett ansikte på somliga profiler, så finns det ett facebook event:

http://www.facebook.com/event.php?eid=45059393449&ref=mf

Fb verkar lite halvdött numera, men det kan ju va kul att kika lite om man kommer utomsocknes eller inte känner så många i stan..

Det är öppet event och därmed fritt att bjuda in från sina respektive kompislistor "bjud in vänner" ..om man vill bjuda med hojintresserat folk - som kanske inte är frekventa användare av hojforum.

Har de inte hittat till sh, så lär de göra det iom festen.

Och för alla "tvekare" som tror att det bara är pansarlänkar och pitbull-ägare, kolla bilderna här från en av de tidigare festerna (blandat, och riktigt go stämning):
http://www.badtoy.se/images/2007-12-01-sh-festen-hrock/

Keep up the good work Henrik.

:yoparty :yoparty :fyllisar :öl :rock :wiggle :pussa

Irons_bror

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2009
Hoj
..
Är de någon förfest på G?

massor ^^ kolla tillbaks i tråden, hemmafester, uteställen & på självaste mässan för senare-middag någonstans, eller andra mässfester för att sen dra vidare mot hrc.

ev finns det fortf ngt enstaka ledigt bord på hardrock cafe, ring: 08 545 494 00 isf, men det är nog knepigt om man är fler än 4.. Och det är hyffsat dyrt om man ska köra hela kvällen där.

är man ett gang på ett par polare, så varför inte börja på t ex kellys eller ngt plejs där dom tar 19:- biran.... Hardrock är "medel" prismässigt. Ex,

..va nyligen på hrc myself, detta konstatera jag "snabbt":

6 cl jack daniels - ca 120
stor stark - ca 50 lappen
Alabama Slammer 98:- ^^
Cosmo 165:- ..drog en long island också men minns inte priset, ungefär desamma :fyllisar

är nog ca detsamma om det gäller shots, säg 100-120 för, 6cl:
fernet
jäger
vodka
mm.

flaska:
Budweiser 51:-
Corona 56:-
Export 51:-
Hof 49:-

tapp:
Carlsberg Export 53:-
Carlsberg Hof 51:-
Guiness 58:-

pava:
Beringer CC Zinfandel 230:-
Campo Viejo Reserva 265:-

Champagne:
Dom Perignon 2195:-

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Klart att du är saknad!
Men jag antar att du har lite att stå i nu iom Chalmers. Jag minns iaf hur jag prioriterade tid och pengar när jag pluggade på KTH. Så jag hade nästan varit förvånad om du hade kunnat komma :D

Var det här ett argument för eller emot?

Gillar man pojkar skall man absolut gå. Män? Inte så många. Tjejer? Tja, de flesta verkar jobba där.

Dricka kan de inte heller, kanske ska preppa med byggplast på golvet denna gång om det blir en repris på efterfesten? :D

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
He he jag bor också väldigt nära så du och jag kan ju ta en öl ihop innan Jörgen!!!`???:banana

Men jag är nog inget bra sällskap för en ung snygg tjej.:gnissla
Jag är en egenkär mytoman som inte tål kritik, andra här ser mig som en
idiot. På fester går jag enbart för att bli aspackad och glo på folk.
Jag är en arrogant misantrop som får ut mer av onani än sex.

Vart ska vi gå, Tranan?

/J

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Klart att du är saknad!
Men jag antar att du har lite att stå i nu iom Chalmers. Jag minns iaf hur jag prioriterade tid och pengar när jag pluggade på KTH. Så jag hade nästan varit förvånad om du hade kunnat komma :D

Haha, jag har minst sagt mycket att stå i för tillfället, jag har inte riktigt lagt den energi som krävs på skolan vilket jag får sota för nu.
Sen att jag inte skiter pengar gör ju såklart sitt, tyvärr.

Tycker istället att ni kan komma hit till Gbg vid tillfälle så kan vi skoja då om inte annat. :)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha