Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?

• Antal röstningar
    0

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Nån liten namnskylt hade suttit fint! :hihi
Jag hade då min på mig:

tagvf8.jpg

Biohazard

BKK-instruktör
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Nightrod
Ja som skrivits minst tusen gånger så funkade det Kass i baren!
Men annars var det väl en ok kväll, & som Svalan sa så var det rätt konstigt att garderoben var full, men när han halade upp en hundring tog dom glatt emot våra jackor.. :rolleyes: ´
Kul att se en del av ansiktena bakom "nicken" i alla fall.

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Ja som skrivits minst tusen gånger så funkade det Kass i baren!
Men annars var det väl en ok kväll, & som Svalan sa så var det rätt konstigt att garderoben var full, men när han halade upp en hundring tog dom glatt emot våra jackor.. :rolleyes: ´
Kul att se en del av ansiktena bakom "nicken" i alla fall.

De försökte säga redan vid kl 21.00 att Garderoben var full. Vi fick leta upp egna galgar som hängde på stången längst ner.. Konstigt att de har så dålig koll. Skulle jag ha så dålig koll på jobbet hade jag ju gått arbetslös för länge sen.
De måste fan ha varit fulla de med:D

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Det va nog den billigaste utekvällen nånsin för mig (om man bortser från lite nya inventarier efter förfesten :gnissla ) Jag hade lätt kunnat bränna en 700 spänn till om man hade fått. Kände mig nykter på slutet vilket va en konstig känsla :(
Askul i alla fall att träffa alla gamla och nya bekanta. hoppas jag inte sa ngt dumt till nån - fö'låt i såna fall.

snackade som hastigast med en av dom. hon verkade sköta sig bra och va inte allt för dragen :tummenupp

Själv hade jag ju oturen att bli tvångsinstängd på toa med dig, jävla Fritte!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
det där va inte mitt fel. jag stog passiv.

hahahha, ja speciellt vid baren. hon limma verkligen fast på dig, hahahaha.....så jävla ball d såg ut! :tummenupp

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Som redan disskuterat så var det riktigt kasst vid baren. På något sätt lyckades jag alltid ha något att dricka iaf. Fråga mig inte hur...

Förfesten var roligast (och blev dyrast för min del) men det var även riktigt kul inne på Hard rock :)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
men kom igen, har ingen några bilder? jag minns att jag stod och vingla och tog ett suddigt foto åt pucken ju på hans mobil:D

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Jag kan väl inte annat än instämma i klagokören. Fick efter många om och men beställa och passade på att köpa flera hinkar öl , men då flockades ett flertal törstiga och klåfingriga fuckon och jag fick vaka över ölen som en hök.
Det bästa med hela kvällen var taxin hem.

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Intressant...
Jag vill bara beklaga att alla som gick hrc fick en runk-kväll, själv va jag på Rapidos Mässhäng och hade skitkul:tummenupp
Med på tok för lite föda i systemet skramla jag hem vid 5-6 tiden, med vad som känndes som 7 promille i kroppen och toksomna..:fyllisar

det enda jag kan gnälla på är vattenpölen jag stampa i så jag blev blöt och fick frysa om högerfoten:banana

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
...snackade som hastigast med en av dom. hon verkade sköta sig bra och va inte allt för dragen :tummenupp
Haha, ja och hon undrade hur i h-e någon kunde veta vem hon var. :D
Damerna var inte riktigt medvetna om att deltagandet var annonserat här.
Men det var ändå rätt skarpt att lyckas identifiera dom i mängden...bra antenner:tummenupp

Och...jag var trots allt hyfsat säker på att det skulle bli relativt städat...
Se'n är det också bra att veta att hon har 2:a dan i karate och kan nypa till
utav bara faan om det kniper...

Freedom

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2008
Hoj
suzuki
Hela stället sög getpung, jag har varit där ett flertal gånger och fått hyffsad service men i lördags så drog man bottennappet. Allt funkade skit mellan dörr och bar.
Jag hoppas att dom som orkar ta tag i saken, som för övrigt gör ett jättejobb väljer ett annat ställe till nästa mässa.

Freddy

har bra balans...
Gick med
7 Oct 2003
Hoj
BMW
haha.. ja va ska man säga om lördagen... kollade förbi iaf..
kan bara likt andra konstatera att baren va liiiiiiite seg..
men ärligt... sj såg jag en kille låg och sov på golvet på toan... vakterna försökte snällt be honom ställa sig upp typ" -snälla killen... hallå du ligger lite dumt där....
sen såg va det nån annan som i mina ögon knappt kunde stå på benen ändå typ hjälpte vakterna honom att resa sig upp i baren så han kunde beställa lite till..

så iaf hade det varit på något annat ställe hyvsat centralt tror jag betydligt fler hade legat utanför iaf.. haha!!

Irons_bror

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2009
Hoj
..
Tycker helt klart att Hard Rock Cafe tas bort nästa gång. Det låter som att festen nonchalerades helt och det inte gavs något alls tillbaka i service. Det bör vara lätt att kunna ordna så att ett annat hak satsar hårt så personal o allt runtomkring är anpassat för fest!

Jag vet att dom försökte, jag försökte själv förr... Arret är klockrent, men nonchalant av hardrock, svårt dock att hitta ett gratis-ställe att abbonera i innerstan som tar 500+ pers.

Dec 07 fanns på hardrock cafe en extra bar.. det lätta på trycket från reg baren. Men det är knepigt att styra ett 500+ ställe utan att behöva dega ur egen ficka.

Men jag går gärna på en fest om någon arrar ngt liknande, det tar tid att inarbeta, först ska det hittas ett ställe som tar 500+ pers, sen ska man abbonera lokalen utan att betala ur egen ficka ("lätt"), sen ska allt annat roddas, dj, vakter, tema mm.

Det är i princip omöjligt att få förtroende att "låna" en lokal om man inte är bindefeld, eller skriver på barkontrakt.

Det är så jäkla synd att baren inte hängde med i lördags, för annars hade alla varit nöjda. Roddet, och ambitionen, motivationen - allt va klockrent. Men allt faila pga baren, som ingen utomstående kunde rå för.

Som sagt, går gärna till ett 500+ pers ställe, som abbonerats för hojfolk, om någon lyckas styra upp.. Om någon orkar? Om någon vill punga ur deg ur egen ficka, och sälja förköpsbiljetter?

Det är ju inte direkt så att de som arrar får så mkt hjälp att inflytelserika personer med makt och kontakter, utan det är enskilda små användare som försöker...men som får jordens ansvar.

Du kan väl arra nästa gång? Bjucka medlemmarna på en fet fest, och gör det med alla samarbetspartners som samtidigt kan tjäna deg på det. Då kanske det finns motivation och tid över, att göra allt perfekt.

Vi kan arra ihop 2010 i gbg, om du har intresse. Dra pm eller mail. Du har företagskontakter och inflytande, jag och undersåtarna stödjs av folket..

Peace out

Last edited:

Irons_bror

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2009
Hoj
..
Jag såg också fyra i baren :tummenupp
Iofs var jag lite laddad då så det kanske bara var två.....

Vafan va du där :yoparty utan att göra väsen, varför sågs vi inte? :huvet

Intressant...
Jag vill bara beklaga att alla som gick hrc fick en runk-kväll, själv va jag på Rapidos Mässhäng och hade skitkul:tummenupp
Ere inte mest skinnvästar där? kanske inte riktigt samma publik...

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...