prata du med folk? såg mest ut som om du hade tungan långt ner i tjejernas hals. Herr Don juan!
det där va inte mitt fel. jag stog passiv.
Last edited:
prata du med folk? såg mest ut som om du hade tungan långt ner i tjejernas hals. Herr Don juan!
Jo, en smula
Köp kåken nu!!!
Jag hade då min på mig:Nån liten namnskylt hade suttit fint!
Ja som skrivits minst tusen gånger så funkade det Kass i baren!
Men annars var det väl en ok kväll, & som Svalan sa så var det rätt konstigt att garderoben var full, men när han halade upp en hundring tog dom glatt emot våra jackor.. ´
Kul att se en del av ansiktena bakom "nicken" i alla fall.
Det va nog den billigaste utekvällen nånsin för mig (om man bortser från lite nya inventarier efter förfesten ) Jag hade lätt kunnat bränna en 700 spänn till om man hade fått. Kände mig nykter på slutet vilket va en konstig känsla
Askul i alla fall att träffa alla gamla och nya bekanta. hoppas jag inte sa ngt dumt till nån - fö'låt i såna fall.
snackade som hastigast med en av dom. hon verkade sköta sig bra och va inte allt för dragen
Själv hade jag ju oturen att bli tvångsinstängd på toa med dig, jävla Fritte!
Haha, ja och hon undrade hur i h-e någon kunde veta vem hon var....snackade som hastigast med en av dom. hon verkade sköta sig bra och va inte allt för dragen
Fanns säkert massvis med Sh-folk på HRC, men man kände ju inte igen någon. Nån liten namnskylt hade suttit fint!
Dags för glasögon för dig
Tycker helt klart att Hard Rock Cafe tas bort nästa gång. Det låter som att festen nonchalerades helt och det inte gavs något alls tillbaka i service. Det bör vara lätt att kunna ordna så att ett annat hak satsar hårt så personal o allt runtomkring är anpassat för fest!
Jag såg också fyra i baren
Iofs var jag lite laddad då så det kanske bara var två.....
Ere inte mest skinnvästar där? kanske inte riktigt samma publik...Intressant...
Jag vill bara beklaga att alla som gick hrc fick en runk-kväll, själv va jag på Rapidos Mässhäng och hade skitkul
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|