suck nu blev man än mer sugen att byta rör Har dock lovat tjejen att ta det piano med moddar den här säsongen...
Hojta till om ni drar ihop nån CB1R träff så länge det inte är i Norrland eller liknande
angående slipon så har jag precis i dagarna monterat ixil på min. Gillar utseende då man får hojjen "clean" vid bakhjulet. Man får till ett skydd för katten, men designen är väl så där. Dock har jag sett på andra forum att vissa målar katten svart med någon värmebeständig färg, det ser riktigt bra ut! Någon som kanske har tips på produkt?
Ljudmässigt är jag nöjd, inte för högt men samtidigt lagom mullrigt. River på bra på höga varv. Känns förövrigt som att cykeln kvävdes lite med org pipan, mycket skönare gång i den nu!
Har av ngn anledning kommit ut ett flertal på Blocket senaste dagarna. Hade den haft ABS och helst vit så.... Finns ju en sådan också till salu men den har gått lite långt för min smak.Om någon CB-törstande snubblar in och känner suget på en grymt skön hoj, http://sporthoj.com/annonser/?id=44342
Personligen är jag fruktansvärt nöjd med hojen och har knappt hunnit köra in den men polaren crashade sin för en stund sen och kommer att köpa något helt annat med försäkringspengarna så jag vill följa på där för att kunna åka i samma "tempo" framöver. Så därav får jag lämna bort henne till bättre behövande...Har av ngn anledning kommit ut ett flertal på Blocket senaste dagarna. Hade den haft ABS och helst vit så.... Finns ju en sådan också till salu men den har gått lite långt för min smak.
ligger nämligen i Barcelona o dricker cervesa just nu!
Devil is da shit.Till nästa säsong får det bli hugger och slipon. Ixil ligger bra till, dönar inte så mycket och klart snyggt. LASER X-treme slip-on GP-style såg ganska schysst ut också på bilden
Kul att du blev nöjd med resultatet samt med gången i hojen Slusken! Det är precis som du säger, skiljer även mycket i hk beroende på vilken bänk man kör i.
Slusken
Hojta till om du har vägarna förbi Trollhättan nån gång så man kan få höra på ljudet med ditt slipon och utan katten!
Hallå alla. Kollade runt bland några säljare och dom säger att Devil inte säljs i Sverige längre. Har nu börjat kolla runt lite till och har hittat nått märke från Italien som heter Mivv . Har ni hört nått om det märket, är det nått o ha?
Är inne o kollar på ett Mivv Souno Carbon :
Bilder:
http://www.mivv.it/risorse/6/592/778/H041L9_a.jpg
http://www.mivv.it/risorse/6/592/778/H041L9_b.jpg
Ser snyggt ut iafall. 6000:- Vill dom flesta ha för ett i carbon inc Dbkiller och skydd för katten..
Vad säger ni gubbar? Vad tror ni..?`
Kör lungt
Slusken, din hoj e riktigt snygg och jag är mkt avundssjuk.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|