ja de e bara yoshit jag e orolig för, skylthållare och sånt blir ju aldrig några summor....
jag håller tummarna för dig...
Fan hittat allt jag behöver på ebay men har inget konto där
Last edited:
ja de e bara yoshit jag e orolig för, skylthållare och sånt blir ju aldrig några summor....
Fick hem min 600RR -08 för ett par dagar sedan och den har givit mig några underbara mil hittils. Någon som vet om och isåfall varifrån man kan få tag på yoshi avgagassystem utan slipon, då det redan satt monterat? Är det ebay som gäller om det ska vara billigast?
Jag tänkte vara lite snål och göra mitt halvsystem till ett helsystem och förhoppningsvis spara någon krona. Ljudet kan jag ändå inte klaga på.varför yoshi när du kan få bättre ljud med akrap. ?
de fans ju på ebay och blocket ....
Jag tänkte vara lite snål och göra mitt halvsystem till ett helsystem och förhoppningsvis spara någon krona. Ljudet kan jag ändå inte klaga på.![]()
Har införskaffat miniblinkare fram till min hoj, äntligen!
Nu till frågan: Behöver man plocka av hela kåpan fram för att komma åt eller finns det nåt annat smart sätt?
Ni som satt på miniblinkers fram på era 1000RR, hur gjorde ni?
jag lovar dig att det hade gått snabbare att skruva bort de 10 skruvar + 2 knipp-on skruvar som du är tvungen att göra gentemot att starta upp datorn och ställa frågan
(och ja, du måste plocka av hela kåpan)
Jag har köpt Kinakåpor till min 1000 RR på Ebay. Leverantören är Acumarts i Hong Kong. Det hela ser helt OK ut på håll, men passningen lämnar en del övrigt att önska. 5000:- var det värt i alla fall tycker jag. Guldfälgarna är de som skall sitta på när det hela är klart.
Hallå Ragnar, ser bra ut! Inte lika krispig som förut!![]()
Skönt att se att det blir ordning på hojen efter JAS- landningen på Gotland Ring.
Tjenna!
är det någon som kan tipsa om nåt hett kitt till min cbr 600rr -07 för att rensa baken med, har precis köpt ett yoshi slipon och tyckte att den blev rätt fräck utan den fula lampan o regskylten som sticker ut baktill.
tacksam för svar
MVH/Kalle![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |