AndreasNo
Bannad
Då får du antagligen vänta ett tag, brukar åka på samma hjul några år
Ja de låter bra, jag ska ha en ny 600 att åka på några år emellan också så =)
Då får du antagligen vänta ett tag, brukar åka på samma hjul några år
Vad jag märkt har inte min -08 tagit någon olja alls. Men då har jag bytt var 200:e mil. Men däremot låter min rejät (tjuter) från kopplingen. Man hör det tydligast vid motorbromsning på låga varv men ljudet hörs även på tomgång.
Har använt hondas rekomenderade olja vid båda oljebyterna. Någon annan som har samma problem?
Tja, min viner/tjuter med vid motorbroms och vid låga varv. Ska vara helt normalt vad jag hört.
Du skriver "problem", har du kört nån -08 Fireblade som inte viner/tjuter eller hört att det inte ska vara så?
//E
Ja de låter bra, jag ska ha en ny 600 att åka på några år emellan också så =)
Idag var det roligt att få post, fick hem del av min beställning till bladen
* Yoshi R77 Helsystem i kolfiber
* Yoshi case savers
* PC3
* BMC racefilter
* Vortex mirror block off
* Goodridge carboline stålomspunna bromsslangar fram + bak
* Pazzo racing levers
* Gel grips
* Ice reservoir sock
Idag var det roligt att få post, fick hem del av min beställning till bladen
* Yoshi R77 Helsystem i kolfiber
* Yoshi case savers
* PC3
* BMC racefilter
* Vortex mirror block off
* Goodridge carboline stålomspunna bromsslangar fram + bak
* Pazzo racing levers
* Gel grips
* Ice reservoir sock
Från två företag i staterna, http://www.motomummy.com/store/home.php & http://www.1tail.com/ Har bara fått från ena företaget än. Kan varmt rekommendera båda, kanon service och snabba leveranserGött godis!!
Beställde du från grejerna från utlandet eller här från svedala??
Blir avis!
ska försöka göra en önskelista för vintern med (och få det att gå ihop ekonomiskt.)
En fråga. Hur tänkte du göra med backspelglar om du ska ha "mirror block offs"?
Jag har hittat ett par snygga med diodblinkers o positionsljus på en amerikansk sajt. Vettef*n hur man fixar nån typ av backspegel snyggt bara.
Någon som har någon bra sida med honda kläder till salu.....typ huvtröjor kepsar t-shirts mm..
Någon som har någon bra sida med honda kläder till salu.....typ huvtröjor kepsar t-shirts mm..
Tja, min viner/tjuter med vid motorbroms och vid låga varv. Ska vara helt normalt vad jag hört.
Du skriver "problem", har du kört nån -08 Fireblade som inte viner/tjuter eller hört att det inte ska vara så?
//E
Är det någon som kan ge mig lite tips om att dreva om hojen. Funderar på att ta ner en kugg på främre, någon som provat om det blir någon större skillnad?
Från två företag i staterna, http://www.motomummy.com/store/home.php & http://www.1tail.com/ Har bara fått från ena företaget än. Kan varmt rekommendera båda, kanon service och snabba leveranser
Kör utan backspegel på bana, annars sitter de på
Hittade ett så gott som nytt kolfiber slipon Leovince Evo II, med värmesköld och allt till ett kanonpris, satt på en lite annorlunda lackad Blade -08. Bif bild!
Nån som har ett liknande och som kan beskriva ljudet? Enligt utsago brötar det rätt bra - mer än andra slipon?
Hittade ett så gott som nytt kolfiber slipon Leovince Evo II, med värmesköld och allt till ett kanonpris, satt på en lite annorlunda lackad Blade -08. Bif bild!
Nån som har ett liknande och som kan beskriva ljudet? Enligt utsago brötar det rätt bra - mer än andra slipon?
Den Leo Vince på bilden liknar den som Hondamc center i GBG hade på sin -08 Fireblade demo hoj. Är det samma slipon så kan jag säga att ljudet är riktigt gött.
Har bara hört bra om leo, bara att handlaHittade ett så gott som nytt kolfiber slipon Leovince Evo II, med värmesköld och allt till ett kanonpris, satt på en lite annorlunda lackad Blade -08. Bif bild!
Och sjukt bra priser dessutom. Från det att de drog pengar hade jag prylarna inom en vecka, även från 1tail.comJo motomummy har jag handlat grejer från förr. Riktigt snabb och bra service från dom. Har funderingar på en pc´3a, filter, leavers och lite annat smått och gott. Blir nog lite prylar därifrån i vinter.
Har bara hört bra om leo, bara att handla
Och sjukt bra priser dessutom. Från det att de drog pengar hade jag prylarna inom en vecka, även från 1tail.com
Inte just av RS-5, men yoshi rent generellt. Hade yoshi tri-oval titan på min tidigare hoj (hayabusa)Jag har precis köpt ett Yoshimura RS-5. Är det nån som har erfarenheter av ett sådant på en 1000RR -05?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|