Jag har ett kåpset till en 600rr -03 (svart). Är ni intresserade av enstaka kåpor så fråga mig gärna. En del av dem tog stryk vid en omkullkörning.
Eftersom jag bara kommer köra bana med min hoj plockar jag bort allt onödigt tjafs som blinker, backspeglar etc. Har någon av er sett om det finns något att sätta på den plats som blinkersen normalt har (fram) ungefär likadana som de som ersätter backspeglarna?
Jag kan tyvärr inte svara på din fråga.
Men eftersom du bara ska köra bana råkar det inte va så att du ska sälja dina originalkåpor?
Hurra!
Har precis köpt ny Honda CBR600rr
I'm sooooo happy
Ska hämta den i morgon från Örebro och så har jag hela vinter framför mig att fixa till den lite Byta avgassystem, miniblinkers, regskylt osv
Måste nog läsa igenom forumet innan jag börjar fråga alla er om olika förslag. Nu är iaf den tråden viktigaste för mig att följa
Hurra!
Har precis köpt ny Honda CBR600rr
I'm sooooo happy
Ska hämta den i morgon från Örebro och så har jag hela vinter framför mig att fixa till den lite Byta avgassystem, miniblinkers, regskylt osv
Måste nog läsa igenom forumet innan jag börjar fråga alla er om olika förslag. Nu är iaf den tråden viktigaste för mig att följa
ingen som har koplat om framlyset???
Drivpaket orginal på en 06á??
16 kugg fram och 42 bak vet jag men vad för kedja 520? 530? RK eller DID?
Drivpaket orginal på en 06á??
16 kugg fram och 42 bak vet jag men vad för kedja 520? 530? RK eller DID?
nån som vet?
530 med 114L sitter standard (Eller 50 som den kan heta också)
Honda använder både DID och RK så det kan variera.
OK, kanon svar
Så Honda monterar både DID och RK kedjor orginal eller?? Låterkonstigt imina öron.
Trodde dom monterade DID kedjor och blev förvånad som fan när jag skulle göra rent kedjan på min när det stod RK på den. Köpte visserligen hojen beggad men tror inte att killen som hade den innan mig bytt Drivpaket när hojen bara rullar 400 mil.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|