tycker det verkar bra, jag har 29000 på min hel/helår
betalar du det?
tycker det verkar bra, jag har 29000 på min hel/helår
Är det någon av er -08 1000rr ägare som bytt till slipon som kan tala om vad ni gjorde med de kablar och vajrar(?) som blir "över"?
Jag vet inte om lamdasonden följer med när man tar bort originalljuddämparen, hur löste ni det?
Tänkte sätta på ett Leo Vince blås, men vilken sort spelar väl knappast någon roll?
Tacksam för svar
RR
betalar du det?
alla 1000rr har 190/50 och 600rr 180/55 vad jag vetHur kommer det sig att Fireblade 1000rr -05 har däck dimension 180/50 bak och 1000rr-07 har 190/50 bak??
jajamensan 2600 i månaden året om (ej avställningsbar)
alla 1000rr har 190/50 och 600rr 180/55 vad jag vet
-peter
Du kan göra på olika sätt.
Det ena är att du skruvar i lambdan i Sliponet, vilket förutsätter att det finns ett uttag att skruva in den i.
På CBR -08 > sitter Lambdan på bakre delen och inte på grenröret.
Det andra är att du skaffar en O2 eliminator och tar bort Lambdan helt. Detta måste du göra om du tänkt mappa den med en PC3, PCV eller annat "mapp device" senare. Om du har ett uttag för lambda i slip-onet måste du då plugga det med en bult.
QUOTE]
Tack E-Dahlin för uttömmande svar, då undrar jag bara var jag köper denna O2 elliminator? Är det ett motstånd eller?
rr
Ingen som kan svara på vad det ska sitta för original dimension av bak däck på Honda 1000rr-05??
Nån måste ju köra 04-05!?
Är det en 5,5 " fälg passar 180 profilen bäst medan de flesta med 6 " fälg passar 190 profilen bäst
190/50 har jag ju sagt....försök köpa ett 180/50 däck
Hej!
Jag kan just nu inte prova en Fireblade 1000rr-05, därför undrar jag... Hur upplever ni som är långa själva hojen som sådan?
Jag personligen är 188cm lång.
Sitter man alldeles för galet om man är lång? (knävinkel osv)?
Jag är tacksam för svar!
//Kriss
Jag är 185cm lång och har en -04:a, har inte haft hojen så länge men hunnit med en längre tripp på 20mil iaf. Man sitter ganska extremt, fötterna högt upp och skarp benvinkel. Men jag tycker faktiskt att det funkar helt ok, det är ju en sporthoj och ingen touringhoj...
Jo, det är vad jag trodde också!! MEN jag kollade upp en 1000rr-05 i transportstyrelsen och det står att hojen ska ha 180/50 bak!! Ytterst konstigt tyckte jag!
Har inte sett nån 1000rr hoj tidigare där det original står 180/50 istället för 190/50..
När man söker efter modell specifikationer på google.se så står det på flera sidor att det ska vara 190 bak!
Jag är 185cm lång och har en -04:a, har inte haft hojen så länge men hunnit med en längre tripp på 20mil iaf. Man sitter ganska extremt, fötterna högt upp och skarp benvinkel. Men jag tycker faktiskt att det funkar helt ok, det är ju en sporthoj och ingen touringhoj...
fifan..det var inte billigt
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |