Då var det din hoj dom fixade med när dom ringde mig om vart jag köpte min baklykta, men det där vart helsnyggtXeNo skrev:yupp...jag e helnöjd iaf.....nu e d dags för våren
Hur gick den i bänken efter slipon´et?
/N
Då var det din hoj dom fixade med när dom ringde mig om vart jag köpte min baklykta, men det där vart helsnyggtXeNo skrev:yupp...jag e helnöjd iaf.....nu e d dags för våren
Jag ljudet me orginal är inge kul alls, vilken jevla gåshud man fick första gången man hörde den efter bytet i garaget på mc-varhuhuset!XeNo skrev:srx över 108 på bakhjulet och en fin air/fuel kurva,så inge PC behövdes....så det kanske e inte så stor förändring men ljudet va värt vartända $$$//x
Hade den funnits i kolfiber när jag köpte hade det varit givet, så jevla fin!DwD skrev:
isse skrev:Hade den funnits i kolfiber när jag köpte hade det varit givet, så jevla fin!
/N
Ludde-man skrev:Jaaa nu har man fått på systemet :.............
Tyvär så hade jag inte med mig kameran .. men till helgen kommer det bli nån bild ska bara bygga en skylt hållare och brickor till mina blinkersDwD skrev:Men.. typ hallå.. bilder!!!!!
ähh peta in denna istället för bllinkersLudde-man skrev:Tyvär så hade jag inte med mig kameran .. men till helgen kommer det bli nån bild ska bara bygga en skylt hållare och brickor till mina blinkers
Har set dem live förut vet inte ja .... syns inte så bra har redan blivit på körd så jag vill nog ha vanliga så man syns ....DwD skrev:ähh peta in denna istället för bllinkers
http://clearalternatives.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=CA&Category_Code=CBR600
DwD skrev:http://store.yoshimura-rd.com/websites/999/images/05cbrr1.jpg
http://store.yoshimura-rd.com/websites/999/images/05cbrr3.jpg
två till bilder.. är rätt sugen på kolfibermodellen, men kommer det inte att se tomt ut runt om?. tänkte mest på att man blir av med värmeskölden osv.
har du någon bild på "din" häck isse?
Ludde-man skrev:Har set dem live förut vet inte ja .... syns inte så bra har redan blivit på körd så jag vill nog ha vanliga så man syns ....
Cervantes skrev:Fan va läckert!! Vad kostar den???
Cervantes skrev:Fan va läckert!! Vad kostar den???
Herman skrev:Har en ligger hemma, inväntar bara på att hojen ska komma.... Hade ett på min förra hoj, tyckte att man såg en bra...
Fi fan, grabbar, vi ha... hur mycket behöver jag pröjsa? är de helsystem? De måste jag beställa...
Finns tidigare i tråden juh men här kommer den igenDwD skrev:har du någon bild på "din" häck isse?
Har den och tycker nog att den syns minst lika bra som små mini blinkare, orginal syns nog bäst, men damn dom är inte snygga (edit: den heter RS-5).Ludde-man skrev:Har set dem live förut vet inte ja .... syns inte så bra....
isse skrev:Finns tidigare i tråden juh men här kommer den igen
Har denna och tycker nog att den syns minst lika bra som små mini blinkare, orginal syns nog bäst, men damn dom är inte snygga (edit: den heter RS-5).
/N
Kanske för jag har Clearalternetives lampan o inga blinkareDwD skrev:hehe.. ser ju inte ens mini blinkers'erna bak
vafan,får lära mig att läsa ordentligtisse skrev:Kanske för jag har Clearalternetives lampan o inga blinkare
/N
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |