håller på att pimpa min båge lite....tänkte kolla om nån kanske ligger o lurar på en baklampa med integrerade blinkers? även skylthållare inne i hjulhuset är av intresse =)
e till min 1000rr 05a!
Folksam utan tvekan! Jag ger nu ca 17 000kr helår för min, har dock höjt självrisken med det dubbla då för att få ner premien till det priset.
MEN det är nog inviduellt, lättaste är att du ringer runt och jämför, olika bolag tar hänsyn till olika aspekter. Lättast kanske är att du ringer insplanet så kollar dom det åt dig.
Nu när jag fått mitt första barn (en liten tjej) så fundrar jag på hur ni andra gjort med montering av barnstol på hojjen? Räcker det att spänna fast den med remmar runt skjutskutsen, andra tips?
Själv har jag på if. 27år Bor utanför Ystad. Blade -08 helförsäkring ca 9000kr hel år. 5000kr i självrisk.. Lagom bra pris.
God afton!
Bland alla er experter här i tråden måste det finnas nån som kan svara på en enkel fråga:
C/C-måttet mellan gaffelbenen på en 600rr -07a? Har mätt med dåligt mätverktyg till 205mm, men vill vara mer säker.
Tack för svar!
/Lasse
Jag har nog en liggande.ska dubbel kolla i veckan.Ingen som ligger inne med en växelpinne till cbr1000rr 04-07?
Jag har nog en liggande.ska dubbel kolla i veckan.
-peter
Någon som har koll på var man kan få tag på ett förhöjt kåpglas till en CBR 600 -92:a? Har försökt hitta men utan några större framgångar, hittar bara för 95r och nyare, men passar de?
Eller finns det något man kan montera på befintligt kåpglas så att vinden leds högre upp?
Hej.
Jag är helt ny här och på motorcykelfronten.
Har några frågor som jag skulle behöva lite svar på.
Säkert frågor som ni redan besvarat men jag hoppas ni har överseende med detta.
Jag är ute efter att köpa en Honda CBR RR 1000 eller 600 från 04-06
1. Vilken Modell ska jag köpa? 600/1000?
Vissa säger att man bör börja med 600:an då den är mkt enklare att köra och att det är på tok för mkt effekt på en 1000cc och andra säger att man lessnar på 600:an efter ett par veckor.
2. säkert en efterbliven fråga men jag har sökt och hittar inget konkret svar... Vad står Fireblade för??
3. Vilket försäkringsbolag ska man rikta sig till för billigast försäkring? Och hur tänker ni gällande försäkring då den i vissa fall kostar som halva hojen?
Tack på förhand //Tomas
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |