Bra
Six Pack!
Just så HÄR som i den saxade texten nedan säger FW i ett av sina inlägg.
Och det är knappast SÅ fina ord om Ducati...
Så att FW är ett
troll verkar ju helt klart, frågan är bara: VEM?
Citat:
" Inskickat av Fist Woman
Jag har haft många motorcyklar, av varierande märken, jag har till och med ägt en BMW! Måste medge att det var skoj att hyvla tuttarna* även om det var avsevärt svårare än vad den schablonmässiga bilden av det gav sken av. Några av de MotoGuzzi jag har haft har varit tillförlitliga och bra motorcyklar. Harleys anser jag vara bättre än dess rykte, roligt när fotpinnsgumina snurrar när de tar i .
Högvis med japanska maskiner har passerat garageporten och det är väl bara att lyfta på hatten, från och med GSXR 750 1985 finns inte bättre motorcyklar.
Men... varför fortsätter folk att köpa Ducati?
Dessa hojar är överreklamerad skit!!
Rutten kvalitet, låg effekt, korta register, dyra att äga och bortsett från Mike Hailwoods racer dessutom fula!
Jag anar en komplott.. som jag tror att vägverket ligger bakom.
Om statsmakten lyckas övertyga oss om att köpa Ducati så kommer garanterat färre att dö i trafiken!
För det första är hojarna så jävla trötta att vi kommer att tröttna, för det andra så är de så jävla otillförlitliga att mycket få verkligen fungerar, se bara på Ducatiklubbens träffar, de flesta åker bil! (självklart inte de bilmärken man skulle kunna tro; Ferrari och Alfa; nänä honda och toyota åker de) För vägverket ligger bakom det oxå!! Genom att skicka ut information om förträfflighet hos skitbilar som Mazda 323 och Toyota avensis och dissa bra bilar som BMW M3 och Subaru Impreza WRX.
För det tredje så är varenda motorcyklist, uppskrämd med propaganda om hur otroligt svårt det är att schimsa ett par desmoventiler, (och som lök på laxen så har någon finurlig italiensk programmerare, fena på CAN-kommunikation, prånglat in en serviceidikator som ständigt lyser med en blocknyckel!) gjort att ingen törs meka själv och hojen får stå oanvänd.
Jag knäpper händerna och tackar GUD för Honda VTR 1000 SP-1-2 och Suzuki TL 1000R.
osså den där jävla slangen, vägverket.... återkommer om det.
Nu är jag på hugget!
Slut citat"
*hyvla tuttarna: skrapa i boxercylindrarna. anm. Har alltså inget med FW´s egna (av bilden att döma) som väl precis når ner till lakanet. När hon ligger på mage vill säga...
Men som sagt. FW verkar ju inte vara en kvinna så, mer ett troll.
Ska man ljuga, blir det jobbigt i längden. Då måste man minnas vad man sagt...