Boffen
Thank you very much
Kan inte nån moderator se vem som döljer sig bakom "fist woman"? Det är ju ett troll fattar ni väl.
Niklasinorr skrev:Men, jag måste ju komma med något vettigt också
Men framförallt: Skit i vad en journalist på Bike eller någon "vet bäst nisse" säjer, bilda en egen uppfattning och tänk på att det alltid finns någon som är snabbare... livet i ett nötskal
Fred00 skrev:Jag är böjd att hålla med Silwer i den här diskussionen. Om man säger att radfyror har trist motorkaraktär så måste man mena ljudet eller andelen "sköna" vibrationer. Som Silwer säger så kan man bygga en radfyra så att den beter sig precis som en twin. Faktum är att jag en gång såg ett bänkdiagram från en Ducati 999R (tror jag att det var) och en GSX-R 1000. Diagrammen var i stort sett identiska över hela registret; enda skillnaden var att GSX-R 1000 inte kroknade på de högsta varvtalen. I botten- och mellanregistret var de som sagt identiska.
Nu kommer det säkert någon som påstår att Ducatin ändå har mer vrid i botten
Nej för fan! Tänk vad mycket läsning vi missar i höstmörkret!BMW R90s skrev:En till på ignorelistan :kocko
(Häst)RollerBoffen skrev:Kan inte nån moderator se vem som döljer sig bakom "fist woman"? Det är ju ett troll fattar ni väl.
Då hade jag sågat henne vid hålfotenCaffe skrev:Skulle FW sågat K5'an längs med fälgbanorna så skulle en skara Suzuki-ägare (med Sandstream i spetsen? ) med högröda ansikten travat osmarta floskler och personangrepp i inlägg på inlägg för att försvara "sin hoj".
Det är nog mest en känsla i många fall. Vad det gäller exemplet som jag gav så kan inte Ducatin ha mer vrid i botten- och mellanregistret eftersom effektkurvorna där knappt gick att skilja åt.Frag4Fun skrev:Vad det gäller vrid känns det som det finns mer i en ducce men frågan är om det gör det
Attans oxå. Jag får nöja mig med min hoj är mycket rödare än dinSep skrev:Hah, min röda ford sierra är snabbare för den är mycket rödare
Låter som en utopi.Fist Woman skrev:en körställning där tuttarna tar i tanken
2ono skrev:Det som slår mig är hur bra service Honda har jfr med Aprilia delarna finns hemma inom 2-3 dagar, sen så har Honda 5 års garanti och brukar sällan vara några problem dom få gånger den inte funkar.
Sen är det individuellt en ny factory går loss på ca 140K beg runt 105 då ingår öhlinare och brembo och OZ magnesium fälgar är medan en en CBR1000RR kan du nog få för ca 115K beg runt 85.
999:a samma prestanda som en 10 år gammal blade... nämn något bladen är bättre på, förutom plats under sadeln..JT skrev:Men snälla...
Jag har aldrig kört en CBR 1000RR eller 999 men jag har kört gamla CBR 900RR och 916sps och Hondan var bättre på allt utom möjligen bottendraget, men vem ligger och segdrar en sporthoj?
Med tanke på att en 999 har prestanda som en 10 år gammal Fireblade så tvilvlar jag starkt på att du provat en CBR 1000RR... Sluta fantisera nu!
Personligen gillar jag ljudet av av en ylande radfyra vid 14000 rpm bättre än en twin men TL1000R och SP1 och 2 är hojar på min vill ha lista!
Felix skrev:999:a samma prestanda som en 10 år gammal blade... nämn något bladen är bättre på, förutom plats under sadeln..
Racercukel skrev:Ingen som har något trevligt eller otrevligt att säga om Kawasaki zx10r?
kan vara kul och höra vad den har för bra eller mindre bra egenskaper....
Du kanske skulle ge dig ut på en provtur med en sådan istället Fist Woman, skulle vara kul att höra dina recensioner.
Fist Woman skrev:Det kommer, jag tyckte den var....hmmm, rätt jävla skön faktiskt. Pinsamt, eller hur?
Caffe skrev:Men Silwer-bubben... Jag skulle väl aldrig hacka på dig?
Jag ryggdunka ju dig som min jämlike i ett för övrigt virtuellt aktivitetscenter för mindre begåvade.
Niklasinorr skrev:Finns det något bättre en sur lördagmorgon med regnstänk på fönstren, än att sätta sej ner med datorn i knät och följa ännu en extremt rolig tråd på sporthoj, det är sådana här små saker som gör livet värt att leva
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |