Jag tycker att du kör med för dåliga marginaler, du skulle ju inte ens klara av att möta dig själv i en kurva om det går lite fort. Det blir bara problem om man kör över till andra sidan av vägen![]()
Jag tycker att du kör med för dåliga marginaler, du skulle ju inte ens klara av att möta dig själv i en kurva om det går lite fort. Det blir bara problem om man kör över till andra sidan av vägen![]()
Ja jag märkte det när V70 kom fram i kurvan!..Idag kör ja oftast på rätt sida endå om ja försöker hänga på nån annan![]()
Det är det där som är faran med att hänga på nån annan.
Kör inte farligare bara för det, du tjänar inte speciellt mycket tid på att ta kurvan lite snävare, det kan däremot ta jävligt stopp. Dålig risk vs reward med andra ord. Vore synd om du blir en kylarprydnad.
Klippet är gammalt! Idag kör ja inte på det sättet ja har märkt att det inte är nån ide risken är större att köra åt helvete en att komma i kapp framförvarande!
Gammalt? Från i somras står det i förstainlägget...
Ja de är la gammalt för ett vidioklipp![]()
Hur mycket har du utvecklats som hojförare på dom månaderna säger du?
Varför har vi slutat använda uttrycket moppefucko?
Gå en SMC-kurs. Du kommer få ett helt annat perspektiv och framförallt spårval in och ut ut kurvor.Mer risktänkande,håller mig mer på min sida![]()
Varför har vi slutat använda uttrycket moppefucko?
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |