Silwer
för******
Vi behöver inte dra in Swedie, men vad jag förstår har han förstått att det finns en möjlighet att som ung äga en ny sporthoj, nämligen trafikförsäkring.
Som sagts tidigare, är allt i sin ordning så är det ok.PenDragon skrev:Bara för nyfikenhetens skull, rent hypotetiskt givetvis.
Vad anser "ni" om personer som fått sitt godkännande av försäkringsbolaget angående försäkringen? Där man t.o.m. står som delnyttjare av motorcykeln i fråga?
Vad anser ni om personer som faktiskt delar sin hoj med sin farsa? Dvs 50/50 på körningen. Är detta också oerhört hemskt och upprörande?
Rasar ni (för att använda en populär mediaterm) mot dessa personers helt regelrätta uppförande?
Allt detta är givetvis rent hypotetiskt.
Grattis till en kanonhoj för övrigt! Får väl bli en 929:a för min del här näst pga plånbokens ringa storlek, både när det gäller försäkring och inköp (främst det senare).
SuckaRobbe skrev:Min toyota från -78 står på morsan
Först ska han rullas i tjära och fjädrar!RRickard skrev:Hoppas du brinner i helvetet!!!!!
Robbano skrev:Att folk bara orkar...
Grattis till en sjysst hojj mannen! funderar själv på en likadan fast blåvit...
Skit i vad folk säger o sköt ditt eget, det borde dom också göra...
Kör med huvudet!
/Robban
Wheelie84 skrev:Tackar! japp man ska inte lyssna på alla avundsjuka gnäll pittar..har drömmt om en sport hoj sen 93..när jag började åka cross..och nu har drömmen blivit verklighet...äntligen..
Känns lite så ja......Silwer skrev:Äsch det klart man slår ifrån sig med att folk är avundsjuka, men påfallande ofta har de som ogillar sånt här ju själva stora moderna sporthojar, så vad skulle de vara avundsjuka på?
Struntsamma, det kvittar vad vi skriver, allt läses ju med nån slags tuffhetsfilter.
Det är ju långt i från alla som känner att de vill göra rätt för sig, lustigt nog kan samma personer vara arga på folk som tar bidrag eller liknade.
Wheelie84 skrev:Tackar! nöjd som fan med hojen..kalas hoj..ja det är nog som du säger..REN avundsjuka av många verkar det vara...Den här tråden blev lite omdiskuterad den.. bild på min hoj skickar jag med också
Silwer skrev:Äsch det klart man slår ifrån sig med att folk är avundsjuka, men påfallande ofta har de som ogillar sånt här ju själva stora moderna sporthojar, så vad skulle de vara avundsjuka på?
Struntsamma, det kvittar vad vi skriver, allt läses ju med nån slags tuffhetsfilter.
Det är ju långt i från alla som känner att de vill göra rätt för sig, lustigt nog kan samma personer vara arga på folk som tar bidrag eller liknade.
Silwer skrev:Törs man fråga varför alla sånna här trådar måste innehålla idel lyckönskningar ocg grattis?
Jag vet inte om jag är en av de du refererar mig men om du gör det så ber jag dig titta här till vänster på listan över hojar. Som du ser har jag hojar så det både räcker och blir över. Har dessutom råd att cash köpa ett antal sådana hojar som du har och helförsäkra dom.Wheelie84 skrev:... man ska inte lyssna på alla avundsjuka gnäll pittar...
Silwer skrev:jag ser inte att du gjort nåt fel som själv betalat din hoj, varför tror du det?
Jag skrev hur det funkar, det bygger ju på någorlunda ärlighet, pengarna ska räcka till.
Förestår heller inte varför du sammankopplar hans hoj med det hela, försöker du vara lika trötttande som många andra att det bara handlar om avundsjuka?
Om du står på skenförsäkrarnas sida så finns inget att diskutera, eller vill du tjafsa du med?
Som man skriver bli man bemött.
Törs man fråga varför alla sånna här trådar måste innehålla idel lyckönskningar ocg grattis?
Är det korrekt på nåt vis? måste man stå fö nåss viss hård image för att man har en sporthoj?
Försäkringsbolagen är nog medvetna om situationen, men läs lite anra trådar, det är inte lätt att bevisa sånt här, här finns dock nog bevis för mig.
Varför rusar ni till försvar? Snubben bryr sig inte om inläggen vi gjort, vad är problemet?
Diskussionen är avslutat i vilket fall, vi kommer inte vidare och killen har sin hoj att åka på i framtiden, så ni är väl glada.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|