Masonit
Gudomlig sporthojare
anja skrev:jag är så jävla trött på såna som dig. såna som tror att dom kan köra sporthoj för att dom har kört cross. såna som köper värstinghojar som förstahoj och skenförsäkrar. och tror att dom inte kommer köra omkull. det är tröttsamt. det är tröttsamt som fan att dra upp killar som varit kaxiga ur diken. du anar inte hur jobbigt det är att ligga bakom nåt jävla fucko, se hur fuckot tabbar sig och kör av. att behöva vara rädd för att det hänt nåt allvarligt, eller kanske tillochmed att fuckot har dött. jag har sluppit sånt i år. det beror inte på att det är färre såna som dig i trafiken, utan på att jag knappt kört nåt på gata i år.
du kommer köra omkull och det kommer göra ont. garanterat.
Varför skulle han inte kunna köra sporthoj? Man får ju börja någongång och om han har kört cross sedan 8 år så är han bra förbered för sporthoj. Han lär ju kunna hantera hoj. Bra mycket bättre än många andra med sporthoj. Sen är han ju ung men mognad är ju inte alltid kopplat till åldern. Det ser man ju här på forumet där t o m pappor visar upp sina bulten filmer.
\Masonit