BeBe
Full fart spar tid...
Efter så mycket pyssel o mek m hojen
Vad blir det för något som klår denna maskinen då?
Vilken som från större hojar borde väl gå. En Panna, Varadero eller GW borde väl funka tillf iaf?!....Ska visst passa från 750 shadow, Blade 92-95 och några till, kan ju kanske vara bra att veta för er andra.
Finns det någon här som har råkat ut för Motorras/växellådsras eller något annat tråkigt med en Blackbird.
Finns det någon här som har råkat ut för Motorras/växellådsras eller något annat tråkigt med en Blackbird.
BINGO... den gav upp vid 3900 mil........ det näst vanligaste tror jag är att gummistroppen som håller påsen med verktygsatsen ger upp
Det är inga svårigheter att byta den. Man kan göra en riktig ful-lagning, tillf. om man vill... Dela på spännaren, ta ut den som trycker på skenan till kedjan, sätt dit en längre bult.... Skruva tills det låter bra... (som sagt... ful-lagning )Min börjar låta illa ...Det låter som ett tickande på tomgång och rassel och elände när jag varvar..
Min börjar låta illa när den har blivit varm och jag skulle gärna vilja ha tips på vad det kan vara..
Det låter som ett tickande på tomgång och rassel och elände när jag varvar..
Vad blir det för något som klår denna maskinen då?
Vad menasHur är instrumenteringen på BBn? ...
Digital tankmätare (liggande blockstapel). Digital temp, Tripp A+B.Ok, var kanske lite väl otydlig.
Menar att vad för information finns det att få t.ex nivåmätare för tanken? temp? distans?
Träffade en kille med en blå -02 med helsysten och en XX Stockholm-tröja på Ok Örnsköldsvik i tisdags, någon här?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|