jpe70
Twinverkstan
Är det. Handla på bara...Någon som vet om det är samma kåpor på 98 och 99?
Är det. Handla på bara...Någon som vet om det är samma kåpor på 98 och 99?
Tack o tackTjena och GRATTIS.
Har inte provat att dra kabel på en CBR mellan lysena men det funkade utan problem på min YZF 750 så det borde funka även på en Honda.
Kolla med Patrik " Kamikaze Kid" om olika moddar, han och Dr Bike jobbar rätt nära.
Tack o tack
Då blir det nog till att fixa dubbla lysen i vinter + en massa annat roligt. Tanken är att det skall monteras krashpuckar, stompgrips och nya fotpinnar innan nästa säsong iaf.
jag tror inte den går igenom besiktiningen med dubbla halvljus.. sätt dit en strömbrytare, det sitter på min.. om gubbarna i blåställ skulle börja fjompa sig...
Har köpt mig en fightad cbr 900 från 1996 svinbilligt. Den går bra i motorn, knackar dock lite, men allt annat beter sig som det ska. Den har gått över 7000 mil och har ingen servicebok.
Nu under vintern planerar jag att snygga till den lite, byta framljus bla.
Men vad tycker ni jag ska göra åt motorn för att den ska må så bra som möjligt, bortsett ifrån det uppenbara olja, filter, luftfilter? Kan man ge sig på t.e.x ventiljustering själv eller är det bara dumt?
Har även inhandlat ett 14 kuggs framdrev, gillar ax på låga varv istället för toppfart, den är ju en fighter. Det borde väl snabba till hojen 0-100 eller?
Uppskattar tips och råd.
Är ganska säkert japanstandard 22 mmTänkte höra om det är någon som vet vad det är för diameter på clipon-styret på Fireblade -98? På själva delen som tex gasrullen sitter på.
Anledningen är att jag har hojen på vinterförvaring ca 15mil från mig och det kommer dröja innan jag kommer åka till den o kan mäta...
Så jag vore mycket tacksam om någon vet eller kan mäta på sin!!!
Är ganska säkert japanstandard 22 mm
Kan ju byta adress på sidan så är den ju ganska mycket lättare att knappa in i webbläsaren, faktiskt.Tycker att vi är för få på nya Fireblade forumet har ni inte hittat dit än?
http://sfk.mylava.net/index.php
Vi kan ju inte bara hänga här hela tiden..
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|